اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان اردبیل:

اطلاع‌رسانی دقیق مساعدت‌های مردمی را افزایش می‌دهد

معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: اطلاع‌رسانی دقیق اعتمادافزایی در بین مخاطبان و همچنین افزایش مساعدت‌های مردمی را در پی خواهد داشت.

اطلاع‌رسانی دقیق مساعدت‌های مردمی را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهمن دستاری عصر امروز در گردهمایی روابط عمومی‌های منطقه پنج کشور در اردبیل اظهار داشت: برای توسعه مشارکت‌های مردمی و همچنین ساماندهی جمع‌آوری و هزینه‌کرد نذورات، احسان و صدقات خیرین، کمیته‌ امداد باید به دنبال روابط عمومی علمی باشد تا خدمات ارائه شده به نیازمندان با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف به گروه‌های هدف انتقال یابد.

وی تصریح کرد: ارتباط تنها وسیله‌ انتقال اطلاعات به دیگران و دریافت اطلاعات از سوی دیگران است، بنابراین رشد و بالندگی یک اجتماع منوط به حیات ارتباطات فردی است.

دستاری با بیان اینکه ارتباطات فردی مؤثر روابط عمومی علمی را به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مخاطب‌سنجی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید روابط عمومی‌ها توجه بسیاری به آن داشته باشند.

این مسئول مخاطبان کمیته‌ امداد را روستاییان زکات‌دهنده، دانش‌آموزان، حامیان طرح اکرام، مبلغان و روحانیان، رابطان افتخاری و عامه‌ مردم عنوان کرد و ادامه داد: روابط عمومی با مخاطب‌سنجی و تعیین گروه‌های هدف از عملکرد این نهاد جهت دستگیری از نیازمندان مستعد می‌تواند اطلاع‌رسانی دقیق و مؤثرتری را ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه راه‌های ابلاغ پیام توسط روابط عمومی از طرق مختلفی انجام می‌گیرد، اضافه کرد: روش میدانی و چهره به چهره، بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های محلی و ملی، نشریات، جراید، فضای مجازی و... از جمله روش‌هایی هستند که روابط عمومی‌ها از آنها بهره‌مند هستند.

معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد استان بیان کرد: با استفاده از ظرفیت بالای این رسانه‌های دیداری و شنیداری می‌توان برای اعتمادافزایی در بین مخاطبان و همچنین افزایش مساعدت‌های مردمی برای دستگیری از فقرا و محرومان گام‌های بلندی را برداشت.

دستاری با اعلام اینکه روابط عمومی کمیته امداد باید به دنبال ارتباط دو سویه با مخاطبان خود باشد، یادآور شد: محتوای پیام کمیته‌ امداد به صورتی باید از طریق روابط عمومی به جامعه‌ هدف انتقال یابد که آنان پس از گرفتن پیام، ارتباط خود با این نهاد را حفظ کرده و درصدد برقراری ارتباط بیشتر باشند

انتهای پیام/62006/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول