اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت خبر داد

جشنواره بازی بدون اسباب‌بازی در رشت

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشنواره بازی بدون اسباب‌بازی به مناسبت هفته ملی کودک در این نهاد خبر داد.

جشنواره بازی بدون اسباب‌بازی در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی عاطفی ظهر امروز در جلسه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، اظهار کرد: این سازمان به مناسبت هفته ملی کودک برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی برگزار می‌کند.

وی افزود: با مشارکت موسسه شخصیت‌پردازی و بنیاد کودک، در راستای گرامیداشت هفته ملی کودک برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی برگزار می‌شود.

این مسئول، یکی از این برنامه‌ها را برگزاری جشنواره بازی بدون اسباب‌بازی عنوان کرد و افزود: این جشنواره با همکاری موسسه شخصیت‌پردازی کودک و به منظور ایجاد فضایی شاد برای کودکان و تقویت ارتباط والدین و فرزندان روز 16 مهر جاری ساعت 16 تا 20 در سالن آتش‌نشانی انتظام رشت برگزار می‌شود.

وی، برگزاری جشنواره نقاشی روی پارچه با همکاری بنیاد کودک را از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت ذکر کرد.

عاطفی گفت: با بخش‌های متنوعی میزبان کودکان و مددجویان بنیاد کودک در خانه فرهنگ و هنر واقع در ابتدای خیابان سعدی هستیم.

به گفته وی، در این جشنواره یک‌روزه وسایل نقاشی و رنگ در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد تا بتوانند طرح مورد نظر خود را نقاشی کنند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: نقاشی‌های رسم شده توسط کودکان خیر به حمایت از مددجویان بنیاد کودک نیز در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرند.

*فراخوان سوگواره عاشورایی

وی از فراخوان سوگواره عاشورایی خبر داد و یادآور شد: سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت به منظور مشارکت طراحان و هنرمندان در آفرینش نقشی بدیع از حماسه عاشورا در دومین فراخوان عمومی خود با همکاری کارگروه گرافیک و عکاسی شهرداری رشت، سوگواره عاشورایی را برگزار می‌کند.

عاطفی، برگزاری فراخوان سوگواره را در دو بخش تصویرسازی و عکاسی ذکر کرد و یادآور شد: در بخش تصویر سازی، ظهر عاشورا و کاروان اسرا و در بخش عکاسی نیز موضوع مراسم سنتی و آیینی سوگواری امام حسین (ع) در گیلان مدنظر است.

وی، مهلت ارسال ایمیل آثار را تا 30 آبان، اعلام نتایج اولیه نیز 5 آذر و مهلت ارسال اصل آثار انتخاب شده را تا پایان 15 آذر امسال عنوان کرد..

این مسئول خاطرنشان کرد: تاریخ نمایشگاه نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

وی، آدرس ایمیل برای ارسال آثار سوگواره عاشورایی را به نشانی karguruh.graphic.rasht@gmail.com اعلام کرد.

انتهای پیام/84002/صا40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول