اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قلعه‌گنج:

تحویل و تجهیز بیمارستان قلعه‌گنج سرعت یابد

فرماندار شهرستان قلعه‌گنج گفت: تحویل و تجهیز بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان سرعت یابد.

تحویل و تجهیز بیمارستان قلعه‌گنج سرعت یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی ظهر امروز در آیین افتتاح اورژانس بین جاده‌ای بخش چاه‌دادخدا در این شهرستان اظهار کرد: قلعه‌گنج با مساحت 14 هزار کیلومتر نیازمند زیر‌ساخت‌های بهداشتی و درمانی بیشتری است تا بتوان با استقرار خانه بهداشت و مرکز درمانی با آموزش به‌موقع از بیماری‌ها پیشگیری کرد.

وی افزود: تاکنون شاهد خدمات خوبی در ساخت مراکز درمانی رمشک چاه‌دادخدا، سرخ‌قلعه و چهل‌منی بوده‌ایم و با اتمام پروژه 32 تختخوابی بیمارستان مرکز، این خدمات ماندگار می‌شود.

فلاحی اضافه کرد: خدمات دانشگاه علوم ‌پزشکی جیرفت و همکاران بخش بهداشتی درمانی قلعه‌گنج جای تقدیر و تجلیل دارد، اما تلاش در راه آموزش و سلامت جامعه باید بیش از پیش ادامه یابد.

وی گفت: در این شهرستان مشکلاتی شامل عدم استقبال پزشکان متخصص با توجه به فراهم نبودن زیرساخت‌ها وجود دارد که باید در این زمینه همزمان با تجهیز بیمارستان اقدام شود.

فرماندار قلعه‌گنج خاطرنشان کرد: بیمارستان 32 تختخوابی شهر قلعه‌گنج از واجب‌ترین اقدامات دولت است و باید هر چه سریع‌تر تحویل گردد تا نسبت به تجهیز آن از طرف دانشگاه اقدام شود.

فلاحی خاطرنشان کرد: امید است با توجه به اینکه وزیر بهداشت و درمان دولت یازدهم از نزدیک با منطقه قلعه‌گنج و چاه‌دادخدا آشنایی دارد نسبت به این منطقه در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای داشته باشد تا خدمات بیشتری به این منطقه روانه شود.

انتهای پیام/80004/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول