اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد

آغاز به ساخت جایگزین بیمارستان نمازی شیراز

استاندار فارس گفت: عملیات اجرایی ساخت جایگزین بیمارستان نمازی شیراز تا پایان سال جاری آغاز می‌شود.

آغاز به ساخت جایگزین بیمارستان نمازی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مهندس حسین صادق‌عابدین با بیان اینکه به استناد ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین نمازی در سال جاری آغاز می‌شود، اظهار داشت: پس از مطالعات نهایی در سال91 و از آن جایی که بیمارستان نمازی شیراز با قدمت بیش از 70 سال، امکان خدمات‌رسانی مطلوب به بیماران را از دست داده است، با ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده 215 اجرای این بیمارستان محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نظر مشاوران طرح، هرگونه ساخت و ساز و انجام امور تعمیراتی ساختمان بیمارستان فعلی مقرون به صرفه نیست، بنابراین با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی استانداری فارس، احداث بیمارستان جایگزین در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه اجرای این طرح پنج ساله و بهره‌برداری از آن 50 ساله است، افزود: بیمارستان جایگزین بیمارستان نمازی 750 تخت‌خوابی بوده و با زیربنای استاندارد فضاهای بیمارستانی، در محل فعلی بیمارستان نمازی احداث می‌شود.

استاندار فارس گفت: زیربنای بیمارستان جدید افزون بر 70 هزار متر مربع خواهد بود و در ساخت آن رعایت الزامات زیست‌محیطی و پدافند غیرعامل مورد توجه جدی قرار گرفته است.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول