اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجمع خیرین سلامت بردسکن خبر داد

موافقت دانشگاه علوم پزشکی ‌با احداث بیمارستان جدید در بردسکن

نایب رئیس مجمع خیرین سلامت بردسکن از موافقت دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی با احداث بیمارستان 128 تختخوابی در این شهرستان خبر داد.

موافقت دانشگاه علوم پزشکی ‌با احداث بیمارستان جدید در بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حاج حسن طیفوری ظهر امروز در مجمع خیرین سلامت این شهرستان با بیان اینکه مجوز  بیمارستان 128 تختخوابی بردسکن مراحل پایانی خود را طی می‌کند، گفت: اولویت اول مجمع خیرین سلامت بردسکن احداث بیمارستان جدید است و همه باید در این ‌ارتباط‌ پای کار باشند. نایب رئیس مجمع خیرین سلامت بردسکن از برگزاری نخستین همایش  سلامت با حضور بردسکنی‌های مقیم سراسر کشور و حتی خارج از کشور در تاسوعای حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش با هدف ارتقای حوزه سلامت شهرستان و با محوریت احداث بیمارستان 128 تختخوابی خواهد بود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت بردسکن نیز از مراحل نازک‌کاری  ساختمان بخش‌های دیالیز، اطفال، نوزادان و سی سی یو در بیمارستان ولی عصر (عج) خبر داد و افزود: تکمیل تمامی بخش‌های این ساختمان با کمک خیرین است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

محمود مدرس مقدم اظهار امیدواری کرد‌ این ساختمان تا دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار گیرد. 

وی همچنین از کمک 100 میلیون تومانی هزینه‌های ختم چند متوفی در این شهرستان خبر داد و گفت: با نشست‌هایی که با ورثه‌های متوفی انجام شد کمک‌هایی به حوزه سلامت شهرستان داشتند. 

فرماندار بردسکن نیز در این جلسه به جایگاه مجمع خیرین سلامت این شهرستان اشاره کرد و گفت: الحق تاکنون فعالیت‌های خوبی در حوزه سلامت شهرستان انجام شده که جای قدردانی از مجمع خیرین سلامت دارد.

محمد اسماعیل یعقوب‌زاده یکی از خواسته‌ها‌ی مهم و اساسی مردم بردسکن را احداث بیمارستان جدید دانست که باید همه خود را برای یک عملیات ‌گسترده و وسیع ‌آماده کنند. 

وی بر ایجاد یک بانک اطلاعاتی از خیرین و نخبگان بردسکنی سراسر کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه سهم شهرستان در احداث بیمارستان جدید 40 درصد و سهم دولت 60 درصد است می‌طلبد خیرین جدیدی شناسایی شوند تا در این امر مهم نیز مشارکت کنند.

انتهای پیام/2202/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول