اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

سلیقه‌محوری آفت مدیریت در کهگیلویه است

فرماندار کهگیلویه یکی از مشکلات اساسی مدیران شهرستان را سلیقه محور بودن خواند و با اشاره به اینکه برخی مدیران برنامه‌پذیر نیستند گفت: حتی اگر برنامه‌ای باشد خود را مقید به اجرا نمی‌دانند.

سلیقه‌محوری آفت مدیریت در کهگیلویه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه جلسه شورای اداری شهرستان ظهر امروز به ریاست فرماندار و با حضور مدیران دستگاه‌هایی در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این جلسه با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری به نیویورک بیانات حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی را روشنگرانه و در دفاع از مواضع اصولی نظام مقدس اسلام دانست و اظهار داشت: روشنگری‌های رئیس جمهور باعث خنثی شدن  تمام مواضع اتخاذ شده بر علیه ملت ایران خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه تغییر مدیریت ارشد استان و انتصاب دکتر خادمی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد را متذکر شد و تصریح کرد: دکتر خادمی از نیروهای بومی توانمند و مجرب و دارای نگاه توسعه‌ای برای استان است.

رئیس شورای اداری شهرستان ادامه داد: تقویت مدیریت‌های بومی پاسخی است برای کسانی که ادعا دارند مدیریت بومی جواب نمی‌دهد.

جعفری نقش مدیریت در توسعه هر شهرستانی را برجسته خواند و با تأکید بر اینکه هر مدیری باید پویا، فعال و دارای برنامه باشد افزود: مدیران موتور محرک جامعه هستند.

وی از سرمایه انسانی به عنوان عامل اول توسعه نام برد و با اشاره به لزوم استفاده از سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف شهرستان تصریح کرد: کارمند بیکار در یک اداره نشانه ضعف و نقص مدیریت آن اداره است.

جعفری توجه به مسائل اقتصادی و توسعه مباحث تولیدی را از مؤکدات استاندار برشمرد و گفت: قابلیت‌های بالقوه فراوانی در بخش‌های مختلف کهگیلویه وجود دارد که لازم است در راستای بالفعل کردن آنها همه مدیران و مسئولان شهرستان همکاری و تعامل داشته باشند.

به گفته جعفری شهرستان کهگیلویه دارای آب‌های فراوان، نیروهای نخبه در گرایش‌های مختلف و ظرفیت‌های خوب در بخش کشاورزی است.

رئیس شورای اداری کهگیلویه پیگیری مطالبات و احقاق حقوق شهرستان از مدیران کل را از دیگر وظایف مدیران شهرستان خواند و خواستار تسریع در روند اجرای پروژه‌های ملی در سطح شهرستان شد.

فرماندار کهگیلویه از پروژه محور ارتباطی دهدشت به پاتاوه، آبرسانی به حومه غربی دهدشت، احداث سد مارون 2، پتروشیمی و سیمان سپو به عنوان مهمترین پروژه‌های شهرستان یاد کرد و با اشاره به پیشرفت 65 درصدی این پروژه افزود: تکمیل و راه‌اندازی محور ارتباطمی دهدشت به پاتاوه منجر به ایجاد تحول در توسعه شهرستان خواهد شد.

جعفری خواستار شناسایی پروژه‌های قابل اجرا در مدت 100 روز توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی شد و ابراز داشت: هر دستگاهی پروژه قابل اجرا در این مدت را شناسایی و به فرمانداری تحویل دهد تا نسبت به تسریع در روند اجرای آن اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار کهگیلویه یکی از مشکلات حوزه اداری شهرستان را برنامه ناپذیر بودن مدیران خواند و با بیان اینکه مدیران سلیقه محورند اذعان داشت: متأسفانه حتی اگر برنامه‌ای هم داشته باشند مقید به اجرای این برنامه نیستند.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه حفاری‌ها و کنده‌کاری‌های سطح شهر را متذکر شد و با اذعان به اینکه مردم از این کارهای غیر اصولی به ستوه آمده‌اند خواستار هماهنگی ادارات حفاری، شهرداری و بنیاد مسکن برای جلوگیری از حفر غیر اصولی و تسریع در روند رفع مشکلات بوجود آمده در این زمینه شد.

انتهای پیام/82016/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول