اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان:

مسکن مهر بهارستان در دهه فجر آماده تحویل است

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: فاز نخست واحدهای مسکن مهر بهارستان در دهه فجر سال جاری آماده تحویل است.

مسکن مهر بهارستان در دهه فجر آماده تحویل است

محمود محمودزاده امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان مورد واحدهای مسکن مهر در شهر جدید بهارستان اظهار کرد: ساخت واحدهای مسکن مهر شهر بهارستان به عهده شرکت عمران بهارستان است و این شرکت کار ساخت واحدها را از سال 1391 آغاز کرده است و با توجه به اینکه دیرتر از بقیه پروژه‌ها کار ساخت را آغاز کرده تاکنون نتوانسته واحدی را به اتمام برساند و تحویل متقاضی دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در بازدیدی که از پروژه مسکن مهر بهارستان داشتیم با وجود مشکلات مالی موجود پیشرفت خوبی را شاهد بودیم.

این مسئول افزود: تاسیسات زیربنایی این پروژه بخش عمده‎ای از کار است که سازمان‎هایی چون برق، آب و گاز برای پیشبرد این پروژه باید به یاری شرکت عمران بیایند تا هرچه سریعتر کار به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: البته درحال حاضر بخش عمده‎ای از ساختمان‎ها نیز در مرحله نازک کاری قرار دارند.

محمودزاده در مورد قیمت تمام شده واحدهای مسکن مهر در بهارستان متذکر شد: واحدهای مسکن مهر در بهارستان با زمین به متقاضیان واگذار می‎شود به همین سبب قیمت این واحدها با بقیه پروژه های مسکن مهر که به صورت 99 ساله است تفاوت دارد آپارتمان‎های 99 ساله زمین اجاره‎ای دارند و متقاضیان تنها واحد را خریداری می‎کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان متذکر شد: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی قیمت تمام شده واحدهای ساخته شده توسط انبوه سازان نیز افزایش پیدا می‎کند به سبب اینکه افزایش قیمت‎ها قابل پیش بینی نیست پس نمی‌توان آورده نهایی متقاضیان را پیش از اتمام پروژه اعلام کرد.

انتهای پیام/63021/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول