اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

ساخت ۲۴۸ هزار واحد مسکن مهر کشور به پایان رسیده است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از ۳۴۰ هزار واحد مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد ۲۴۸ واحد به پایان رسیده و بقیه در دست ساخت است.

ساخت ۲۴۸ هزار واحد مسکن مهر کشور به پایان رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، علیرضا تابش عصر امروز در حاشیه افتتاح مسکن مهر کلاچای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 340 هزار خانه در شهرهای زیر 25 هزار نفر آغاز شده بود که اکنون ساخت 248 واحد به پایان رسیده و بقیه در دست احداث است که در مراحل مختلف به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه هر پروژه استانی زمان‌بندی خود را دارد، افزود: در حال تلاش برای به پایان رساندن واحدهای مسکونی هستیم تا آنها را در اختیار مردم قرار دهیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تصریح بر اینکه این واحدهای مسکونی با پول مردم ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد: زمین رایگان و با اجاره 99 ساله است و از این بابت پولی دریافت نمی‌کنیم.

وی تسهیلات بانکی مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را بین 25 تا 30 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: سازندگان و انبوه سازان با قراردادهای سه جانبه که می‌بندیم براساس شرایط متراژ و زیربنا در هر منطقه است و نوع مصالحی که در این سازه‌ها به کار برده می‌شود هرکدام با یک قیمتی به اتمام می‌رسد.

تابش مسکن مهر را ارزان تر برای متقاضی عنوان کرد و متذکر شد: مسائل زیرساختی مسکن مهر متفاوت است و دستگاه‌ها همکاری‌هایی در زمینه تلفن، برق و گاز داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی مدارس نیز در مسکن مهر ساخته شده که تاسیسات زیربنایی آنها به تدریج آماده می‌شود.

انتهای پیام/2300/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول