اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

تب نیاز مسکن کشور فروکش کرد/ سود وام مسکن مهر قرض‌الحسنه است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تب و تاب نیاز مسکن در بعضی از نقاط کشور کاهش پیدا کرده است.

تب نیاز مسکن کشور فروکش کرد/ سود وام مسکن مهر قرض‌الحسنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کیاشهر، علیرضا تابش عصر امروز در جریان بازدید از مسکن مهر این شهر در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی گیلان کمک به ساخت مسکن خودمالکی را سیاست درستی دانست و اظهار کرد: پرداخت وام ساخت مسکن خودمالکی در شهرهای کوچک مردم را از تقاضای مسکن انبوه، متراکم و به صورت مجتمع‌های مسکونی بی‌نیاز کرده است.

وی به کارآیی مجتمع‌های مسکونی اشاره کرد و افزود: زوج‌های جوان متقاضی مجتمع‌های مسکونی هستند.

تابش احداث مسکن خودمالکی در بعضی از نقاط کشور را نیازمند 70 میلیون تومان سرمایه خواند و بیان کرد: زوج‌های جوان با پرداخت 15 میلیون تومان و دریافت وام 30 میلیون تومانی صاحب خانه می‌شوند.

*سود وام مسکن مهر قرض‌الحسنه است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازپرداخت وام مسکن مهر را 15 ساله عنوان کرد و گفت: سود وام مذکور چهار درصد محاسبه می‌شود و قرض‌الحسنه است.

وی مسکن مهر برای نیازمندان واقعی را راهگشا دانست و تصریح کرد: تب و تاب نیاز مسکن در بعضی از نقاط کشور کاهش پیدا کرده است.

تابش با بیان اینکه تهیه مسکن زمانی برای افراد مشکل و معضل بود، یادآور شد: بعضی از افراد تصور نمی‌کردند روزی بتوانند صاحب‌خانه شوند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خانه‌دار شدن قشر محروم جامعه را به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و افزود: امر مذکور با همکاری تمام دستگاه‌ها محقق شده است.

*اجرای طرح هادی نیازمند اعتبار است

وی با اشاره به موفقیت‌های احداث مسکن روستایی در گیلان، خاطرنشان کرد: مدت دو سال است در اجرای طرح‌های هادی کمبود چشمگیر تخصیص اعتبار را داریم و امیدواریم گشایشی در این زمینه داشته باشیم.

تابش بر اجرای طرح هادی روستایی تاکید کرد و گفت: سال‌های گذشته تعداد 85 هزار واحد مسکن روستایی در گیلان احداث شده و این امر برای استان قابل توجه است.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول