اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی خبر داد

اختصاص 200 میلیارد ریال برای انجام خدمات زیربنایی مسکن مهر

استاندار خراسان رضوی از اختصاص 200 میلیارد ریال برای انجام خدمات زیربنایی مسکن مهر خبر داد.

اختصاص 200 میلیارد ریال برای انجام خدمات زیربنایی مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر در یکصد و هفتمین جلسه شورای مسکن خراسان رضوی که با هدف بررسی و ارائه راهکار پیرامون آخرین مشکلات احصا شده پروژه مسکن مهر برگزار شده بود؛ پیشرفت 78.8 درصدی را ناشی از اراده و تلاش جمعی مدیران استان دانست و اظهار کرد: این تعامل و همدلی باید تا تحقق کامل تعهد دولت با قوت بیش از پیش استمرار یابد.

استاندار خراسان رضوی، کامل شدن این پروژه را از محورهای کاری دولت یازدهم برشمرد و ادامه داد: عدم آغاز پروژه جدید و محقق شدن تعهدات در این حوزه بارها مورد تأکید وزیر راه و شهرسازی قرار گرفته و از متولیان امر در استان نیز انتظار می‌رود در مسیر اجرایی شدن برنامه‌های دولت تدبیر و امید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نگاه تکمیل‌گرایانه و پرهیز از ایجاد تعهدات جدید در حوزه مسکن مهر باید همچنان در دستورکار دستگاه‌های اجرایی باشد، تأکید کرد: تغییرات مدیریتی نباید کوچکترین خدشه و وقفه‌ای در روند خدمت‌رسانی به افرادی که متقاضی دریافت خدمات این طرح ملی هستند، ایجاد کند.

رئیس شورای مسکن خراسان رضوی ضمن تشریح شرایط استان به لحاظ برخورداری از اعتبارات ملی و استانی، عنوان کرد: با وجود برخی تنگناها، تاکنون از محل اعتبارات عمرانی استان و ماده 180 قانون برنامه پنجم، 200 میلیارد ریال برای تسریع در اجرای این پروژه اختصاص داده شده است.

وی بر ارزیابی مستمر و رصد دقیق روند اجرای مسکن مهر در شهرستان‌ها تأکید و اضافه کرد: مدیران استان باید با سفر به این مناطق، از نزدیک موانع موجود را بررسی با هماهنگی استانداری و فرمانداری‌ها، در جهت رفع آنها چاره‌اندیشی و تلاش کنند.

فروزان‌مهر اذعان داشت: برای به حداقل رساندن تبعات ناشی از کمبود اعتبارات باید با رعایت ملاحظات قانونی از ابتکار عمل و ایده‌های نو مدیریتی بهره جست.

استاندار خراسان رضوی، ایجاد خدمات روبنایی از قبیل درمانگاه، مسجد و مدرسه در محل اجرای پروژه‌های مسکن مهر را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: پیگیری‌های لازم برای دریافت اعتبار مورد نیاز این موارد، از طریق مرکز در حال انجام است.

وی در پایان تصریح کرد: انتظار می‌رود با افزایش تلاش نهادهای متولی و پیگیری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر استان شتاب گیرد و در آینده نزدیک شاهد تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان باشیم.

انتهای پیام/2202/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول