اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هاکی آذربایجان غربی:

هاکی در نقاط مختلف کشور پیشرفت خوبی داشته است / مستحق قهرمانی بودیم

سرمربی تیم هاکی آذربایجان غربی گفت: رشته هاکی در استان‌های مختلف کشور رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته و همین عامل سبب کیفیت بالای رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور شد.

هاکی در نقاط مختلف کشور پیشرفت خوبی داشته است / مستحق قهرمانی بودیم

ناصر صمدی امروز در گفت‌وگو با فارس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در کسب عنوان قهرمانی و رتبه نخست پیکارهای هاکی قهرمانی نوجوانان پسر کشور اظهار داشت: تیم هاکی نوجوانان آذربایجان غربی تمرینات بسیار خوبی برای حضور در این رقابت‌ها انجام داده بود و سرانجام مزد تلاش و زحمات تک تک نفرات خود را گرفت و قهرمان مسابقات شد.

وی ادامه داد: سطح رقابت‌های هاکی قهرمانی نوجوانان کشور بالا بود چون تمام تیم‌ها با آمادگی به این مسابقات آمده بودند و نمی‌شد بگوییم که تیمی ضعیف است بلکه تمام تیم‌ها خوب بودند و ما به سبب هماهنگی و شرایط خوب جسمانی که بازیکنان داشتند به قهرمانی دست یافتیم و این نشان می‌دهد که هاکی در نقاط مختلف کشور با رشد خوبی همراه بوده است.

سرمربی تیم هاکی آذربایجان غربی با تقدیر از حمایت‌های هیئت هاکی این استان و همچنین شهرستان نقده عنوان کرد: قهرمانی در این رقابت‌ها برازنده تیم نوجوانان ما بود و این قهرمانی را به جامعه ورزش استان و مردم شهرستان نقده تقدیم می‌کنیم.

وی یادآور شد: ما تیم نوجوانان هاکی شهرستان نقده را به عنوان نماینده استان آذربایجان غربی به رقابت‌های هاکی قهرمانی نوجوانان پسر کشور در قم آورده بودیم و این تیم با انجام بازی‌های بسیار خوب توانست مقابل حریفان خود پرقدرت ظاهر شده و بالاتر از دیگر رقبا قهرمان شود.

صمدی خاطرنشان کرد: تیم ما پس از کسب نتایج خوب در مرحله مقدماتی موفق شد جواز حضور در مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر هاکی نوجوانان پسر کشور را کسب کند و با انجام یک بازی خوب و حساب شده در مرحله نیمه نهایی جواز صعود به فینال را به دست بیاورد.

وی در ادامه به نتایج بازی‌های تیمش در این دوره اشاره کرد و افزود: ما در گام اول موفق شدیم با اختلاف هشت گل و حساب 9 بر یک تیم مازندران را شکست دهیم و در دومین دیدار تیم ما با قاطعیت 10 بر صفر تیم همدان را مغلوب کرد و نشان داد که آماده موفقیت در این پیکارها است.

مربی تیم هاکی نوجوانان آذربایجان غربی اظهار داشت: سومین دیدار در مرحله مقدماتی با برتری هشت بر یک تیم ما برابر هرمزگان همراه بود و در مسابقه چهارم توانستیم تیم هاکی گلستان را با حساب پنج بر یک شکست داده و راهی نیمه نهایی شویم.

وی با تقدیر از بازیکنان تیمش به خاطر اجرای فرامین و خواسته‌های کادر فنی تیم در این رقابت‌ها عنوان کرد:‌ تیم ما در نیمه نهایی بازی سختی مقابل تیم سمنان داشت و خوشبختانه توانست با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داده و به بازی فینال راه یابد.

صمدی افزود: در دیدار فینال تیم ما بازی کاملاً منطقی و حساب شده‌ای را در مقابل تیم مرکزی انجام داد و در نهایت با این‌که حریف سرسخت و خوبی را پیش رو داشتیم، توانستیم از این بازی با برتری سه بر 2 خارج شده و قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی تصریح کرد:‌ جلال زینالی، مهدی معصوم‌زاده، مهدی عبادی‌فر، حافظ حسین‌زاده، آرش شربیانی، علی قربانی، محمد بافهم، مسعود بهاری، حسین تیمورنژاد، فرهاد عباس‌زاده، احسان بیرامی، اکبر پیرقلعه‌جوق و علی ندیم بازیکنان ما در این رقابت‌ها بودند، ضمن این‌که سرپرست تیم ما رضا نوروززاده بود.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول