اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 13 تیم در قم

آذربایجان غربی قهرمان هاکی نوجوانان کشور شد / میزبان در جایگاه پنجم ایستاد

تیم هاکی پسران نوجوان آذربایجان غربی با کسب برتری مقابل مرکزی به مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های هاکی قهرمانی پسران نوجوان کشور دست یافت.

آذربایجان غربی قهرمان هاکی نوجوانان کشور شد / میزبان در جایگاه پنجم ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های هاکی قهرمانی پسران کشور که از روز دوشنبه هشتم مهرماه در شهر مقدس قم آغاز شده بود با انجام دیدارهای مرحله پایانی، تیم تنیس آذربایجان غربی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و بدین ترتیب این پیکارها در قم رسماً به پایان رسید.

برای معرفی برترین‌های این دوره از مسابقات هاکی قهرمانی نوجوانان کشور، تیم‌های هاکی استان‌های آذربایجان غربی و مرکزی با کسب برتری مقابل حریفان خود جواز صعود به دیدار نهایی مسابقات هاکی قهرمانی پسران کشور را کسب کردند و برای قهرمانی به مصاف هم رفتند.

دیدار نهایی در حضور علاقه‌مندان پرتعداد هاکی در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و طی آن تیم‌های آذربایجان غربی و مرکزی در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی، یکی از زیباترین بازی‌های این دوره را به نمایش گذاشتند.

در حالی که این دوره از پیکارها با جدال تیم‌هایی از 13 استان کشور به انجام رسید، تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله اول گروهی در 2 گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام با پایان این مرحله و انجام سایر مراحل تیم‌های آذربایجان غربی، مرکزی، سمنان و گلستان جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کردند.

در مرحله نیمه نهایی این دوره از پیکارها، هاکی‌بازان تیم آذربایجان غربی حریف تیم هاکی سمنان شدند و تیم هاکی پسران مرکزی نیز با تیم گلستان رو‌به‌رو شد و سرانجام این هاکی‌بازان تیم‌های آذربایجان غربی و مرکزی بودند که با عبور از سد رقبای خود جواز صعود به فینال را از آن خود کردند.

راهیابی تیم‌های آذربایجان غربی و مرکزی به فینال مسابقات قهرمان کشوری هاکی پسران در شهر مقدس قم در حالی اتفاق افتاد که تیم قم به عنوان میزبان رقابت‌ها یکی از ناکامان بزرگ این رقابت‌ها لقب گرفت و نتوانست به نیمه نهایی راه پیدا کند و در نهایت رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

اما در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی هاکی‌بازان مرکزی و گلستان به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار تیم هاکی نوجوانان استان مرکزی توانست با قاطعیت حریف خود را شکست داده و رقیب آذربایجان غربی در دیدار نهایی بر سر کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شود.

بدین ترتیب هاکی‌بازان آذربایجان غربی و مرکزی با هدف کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای هاکی پسران رده‌ سنی نوجوانان کشور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر رفتند و سرانجام آذربایجان غربی موفق به شکست مرکزی و کسب عنوان قهرمانی شد.

در رده‌بندی نهایی این دوره از پیکارها در شهر مقدس قم، تیم‌های هاکی نوجوانان آذربایجان غربی و مرکزی به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و تیم سمنان در دیدار برای تعیین تیم‌های سوم و چهارم از سد گلستان گذشت و در رده سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول