اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی عنوان کرد

تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام آذربایجان غربی در سایه همت خیران

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی گفت: بیمارستان‌های نیمه‌تمام در سایه همت و تلاش خیران آذربایجان غربی تکمیل و به مردم تحویل داده می‌شود.

تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام آذربایجان غربی در سایه همت خیران

ناصر اطمینان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: بیمارستان‌های نیمه‌تمام شهید بهشتی ارومیه و آیت‌الله خویی شهرستان خوی در صورت توجه و عنایت خیران فعال این شهرستان‌ها تکمیل شده و به مردم برای استفاده تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت احداث، تجهیز و در نهایت بهره‌برداری از این پرو‌ژه‌ها، تحول چشمگیری در حوزه سلامت استان رخ می‌دهد، اضافه کرد: سطح خدمات آذربایجان غربی در حوزه سلامت تا اندازه قابل توجهی ارتقاء پیدا می‌کند، بنابراین برای جذب و سوق دادن خیران به سمت پروژه‌های عمرانی باید تلاش کرد.

اطمینان با تاکید بر اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند عهده‌دار ارائه خدمات در بخش سلامت و درمان شود، اضافه کرد: انسان‌های نیکوکار که دل در گرو عشق میهن نهاده‌اند به انحای مختلف می‌توانند به مجمع خیرین سلامت استان اعم از مادی، غیرمادی، فکری و .. یاری برسانند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی با اشاره به جدیدالتاسیس بودن این مجموعه در آذربایجان غربی اضافه کرد: تجربیات مجمع‌های فعال در استان‌های دیگر را به دست آورده و در شهرستان‌های مناطق مختلف این استان با هدف کمک به بیماران نیازمند به کار بسته‌ایم.

وی از دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی به دلیل پشتیبانی از فعالیت‌های این مجموعه تقدیر کرد و افزود: برای فعال شدن این مجموعه از همه ظرفیت‌های در اختیار حداکثر استفاده کرده و در ارتباط با تبلیغ، معرفی و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها نیز کمک شایان توجهی کردند.

انتهای پیام/61002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول