اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

افتتاح بخش فوق‌تخصصی گوارش بیمارستان امام خمینی(ره) ساری

بخش فوق تخصصی گوارش و سایکوتوماتیک بیمارستانامام خمینی(ره) ساری با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بهره‌برداری رسید.

افتتاح بخش فوق‌تخصصی گوارش بیمارستان امام خمینی(ره) ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم جان‌بابایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران صبح امروز در مراسم افتتاح بخش فوق تخصصی گوارش و سایکوتوماتیک اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای سومین سال است که دستیار فوق تخصص گوارش تربیت می‌کند.

سرپرست دانشگاه  علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه در سال جاری نیز دستیار سایکوتوماتیک در دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام می‌شود بیان داشت: برای این بخش در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری هشت تخت و در بخش گوارش 13 تخت در نظر گرفته شد.

جان‌بابایی هدف از راه‌اندازی بخش سایکوتوماتیک بیمارستان امام خمینی(ره) ساری را جلوگیری و تشخیص زود هنگام بیماری‌های گوارش اعلام کرد و گفت: در این بیمارستان بخش مستقلی برای گوارش تعیین شد و پزشکان آموزش دیده در این بخش مشغول ارائه خدمات هستند.

به گزارش فارس، بیمارستان امام خمینی(ره) ساری یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان استان مازندران است که روزانه مراجعات زیادی به این بیمارستان می‌شود.

انتهای پیام/86004/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول