اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:

5733 جوان ایلامی تسهیلات ازدواج دریافت کردند

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: 5 هزار و 733 جوان ایلامی تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

5733 جوان ایلامی تسهیلات ازدواج دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران عامل بانک‌های استان ایلام اظهار داشت: این تعداد جوان ایلامی با معرفی به بانک‌های عامل موفق به اخذ تسهیلات ازدواجی شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع در سال جاری 570 میلیون ریال از محل منابع قرض‌الحسنه برای بانک‌های عامل استان ایلام در نظر گرفته شده است، ادامه داد: از مجموع این میزان اعتبار قرض‌الحسنه تنها 172 میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات ازدواجی پرداخت شده است.

این مسئول اضافه کرد: این درحالی است که مدیران عامل بانک‌های استان ایلام می‌توانند از محل این منابع با اولویت جوانان تسهیلات ازدواجی پرداخت کنند.

فتاحی تصریح کرد: تاکنون نیز با پرداخت 172 میلیارد ریال اعتبار تنها 5 هزار و 733 نفر از جوانان و متقاضیان ایلامی موفق به دریافت تسهیلات ازدواجی شده‌اند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: این درحالی است که در مجموع در سال جاری بیش از این افراد دریافت کننده تسهیلات، متقاضی وام ازدواجی بوده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار موجود اعلام شده در حال حاضر بیش از 9 هزار نفر متقاضی و در نوبت دریافت تسهیلات ازدواجی در استان ایلام هستند.

این مسئول اضافه کرد: این تعداد متقاضی نیازمند تسهیلات ازدواجی بوده که باید در نخستین فرصت از سوی بانک‌های عامل به دریافت تسهیلات موفق شوند اما بر اساس اطلاعات دریافتی ظاهرا سایت ثبت‌نام برخی از بانک‌ها بسته شده است. 

انتهای پیام/2246/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول