اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدرسان مطرح کشور

کلاس بازآموزی مربیان کشتی کردستان پایان یافت

کلاس بازآموزی مربیان کشتی کردستان با هدف رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در ابعاد مربیگری و پرورش استعدادهای بالقوه کشتی در استان به پایان رسید.

کلاس بازآموزی مربیان کشتی کردستان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج دقایقی قبل کلاس بازآموزی مربیان کشتی سراسر استان کردستان به پایان رسید.

در این کلاس دو روزه که از دیروز  زیر نظر هادی حبیبی مدرس کشتی فدراسیون و سید جواد رفوگر رئیس انستیتو کشتی برگزار شد 60 مربی کشتی در جه یک، دو و سه از شهرستان های مختلف کردستان حضور داشتند.

مدرسین این کلاس در خصوص مباحث کوچینگ و نحوه بازبینی فیلم مسابقات کشتی به آموزش شرکت کنندگان پرداختند، ضمن آنکه از مربیان حاضر در این کلاس تست آمادگی جسمانی در رشته دوی 3 هزار متر برای سنجش آمادگی آنها گرفته شد.

این تست در سالن کشتی مجموعه ورزشی استقلال سنندج برگزار  و هدف از برگزاری این تست، دارا بودن سطح بالای آمادگی جسمانی مربیان به منظور حضور در تمرینات سخت کشتی برای فراگیران این رشته ورزشی پرطرفدار است.

مربیان حاضر در این دوره در بخش تئوری نیز طی این دو روز به فراگیری آموزش های لازم در خصوص فنون و تکنیک های مربیگری و علم تمرین این رشته ورزشی پرداختند.

هدف از تشکیل این کلاس که از روز  11 مهر در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان آغاز شده بود رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در ابعاد مربیگری و پرورش استعدادهای بالقوه کشتی در استان کردستان اعلام شده است.

انتهای پیام/79012/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول