اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 70 ورزشکار باستانی‌کار صورت گرفت

آغاز مسابقات دانشجویی کشتی پهلوانی دانشگاه آزاد در همدان

مسابقات سراسری کشتی پهلوانی و هنرهای فردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از امروز به میزبانی واحد همدان آغاز شد.

آغاز مسابقات دانشجویی کشتی پهلوانی دانشگاه آزاد در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات سراسری کشتی پهلوانی و هنرهای فردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور از صبح امروز در دو سالن امام علی دانشگاه آزاد اسلامی و زورخانه شهدای گمنام واحد همدان آغاز شده است.

در این دوره از بازی‌ها 70 ورزشکار د قالب 10 تیم از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور حضور دارند و در دو رشته کشتی پهلوانی و هنرهای فردی با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند.

10 تیم حاضر در این رقابت‌ها در هر رشته هنرهای فردی باستانی می‌تواند تنها یک ورزشکار به میدان بفرستد و همچنین در کشتی پهلوانی کشتی‌گیران به اضافه 90 کیلوگرم برای کسب بازوبند پهلوانی به روی تشک می‌روند.

ورزشکاران در رشته هنرهای فردی باستانی که چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، سنگ و میل‌بازی را شامل می‌شود با هم رقابت می‌کنند و نفرات برتر هر رشته معرفی خواهد شد.

افتتاح زورخانه شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی همدان ظرفیت بسیار مناسبی برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات فراهم کرده و همانند همیشه همدانی‌ها در برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

نفرات برتر مسابقات سراسری کشتی پهلوانی و هنرهای فردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/89020/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول