اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کشتی خونه به خونه بابل خبر داد

جذب کشتی‌گیران باتجربه در ترکیب خونه به خونه

سرپرست تیم کشتی خونه به خونه بابل از جذب کشتی‌گیران باتجربه و باسابقه در ترکیب تیمش در فصل جاری لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور خبر داد.

جذب کشتی‌گیران باتجربه در ترکیب خونه به خونه

علی اعظم خلیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: این تیم با جذب بهترین کشتی‌گیران کشور برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد به میدان می‌رود.

وی با اشاره به ثبت قرارداد کشتی‌گیرانش برای شرکت در لیگ، اظهار داشت: در میان این نفرات رضا یزدانی به عنوان شاخص‌ترین عضو و مربی تیم کشتی خونه به خونه است.

خلیل‌پور تصریح کرد: در کنار یزدانی، محمود اسماعیل‌پور و سعید نیستانی نیز به عنوان مربی در کادر فنی این تیم هستند.

وی متذکر شد: مهران رضازاده،  فرهاد جلایی در 55، عباس دباغی ، بهنام احسان‌پور در 60، محمد نادری در 66، حسن طهماسبی، صادق گودرزی در 74، محمد حسین محمدیان، میثم مصطفی جوکار در 84، حامد طالبی زرین کمر، جعفر دلیری در 96 و طاها آکگول کشتی‌گیر ترکیه‌ای، سید ساجد جلالی و سید رضا موسوی در 120 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیران خونه به خونه بابل در این فصل هستند.

سرپرست تیم کشتی خونه به خونه بابل در پایان یادآور شد: عبدالسلام گادیسوف، کشتی‌گیر روس در وزن 96 کیلوگرم به توافق اولیه با تیم کشتی خونه به خونه رسیده که در صورت توافق به زودی قرارداد خود را منعقد خواهد کرد.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول