اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان

خلجی روی تشک هدایت کشتی کاشان رفت

با حکم رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان محمود خلجی به عنوان رئیس هیئت کشتی این شهرستان معرفی شد.

خلجی روی تشک هدایت کشتی کاشان رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی کاشان، محمود خلجی اظهار داشت: راه‌اندازی مجدد تیم منتخب، برگزاری مسابقات منظم، فعال کردن باشگاه‌ها، دعوت از تیم‌های خوب کشور و ایجاد شرایط مطلوب تمرینی از مهمترین اهداف هیئت کشتی کاشان است.

وی ارتباط مستمر و سازنده با پیشکسوتان و افراد توانمند را از دیگر اهداف هیئت کشتی کاشان برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود امکانات و منابع، کشتی نیازمند مشارکت مردمی و حمایت خیرین است.

رئیس هیئت کشتی کاشان تصریح کرد: پهلوان‌پروری بزرگترین ویژگی کشتی است و حمایت از این ورزش کمک به رشد فرهنگ پهلوانی و جوانمردی است.

خلجی یادآور شد: هیئت کشتی آماده است با بضاعت موجود و همکاری همه گوش‌شکسته‌ها و دلسوزان، شرایطی فراهم کند تا کشتی‌گیران امکان درخشش در عرصه‌های ملی و جهانی را پیدا کنند.

عضو جامعه خیرین ورزش‌یار کاشان با تقدیر از تلاش‌های مسئولان سابق این هیئت، ابراز داشت: نیت همه دست‌اندرکاران جامعه کشتی، رشد و توسعه این ورزش است و ما نیز این راه را ادامه می دهیم.

همچنین با حکم خلجی، مهدی صدوقی نایب رئیس، محمد رجبی دبیر، احسان ثابتی مسئول کمیته داوران، مهدی زارع مسئول کمیته مربیان، ابوالفضل باغبان مسئول کمیته اجرایی و عباسعلی کرمیان به عنوان خزانه‌دار هیئت کشتی کاشان معرفی شدند.

انتهای پیام/2406/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول