اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل خبر داد

آغاز دوره‌های آموزش روابط مؤثر با حضور رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل گفت: دوره‌های آموزشی روابط مؤثر با حضور رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری در اردبیل آغاز شد.

آغاز دوره‌های آموزش روابط مؤثر با حضور رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضیلت ابراهیمی عصر امروز در مراسم آغاز این طرح آموزشی در اردبیل، اظهار داشت: این دوره‌ها شامل دوره‌های آموزش روابط مؤثر برای رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری اردبیل با مشارکت دادگستری استان، معاونت پیشگیری از جرایم و سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت در دوره‌های یاد شده که با هدف آشناسازی رانندگان با مهارت برقراری ارتباط مؤثر، مهارت خودآگاهی، همدلی و مهارت کنترل خشم برگزار می‌شود، برای تمامی رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری اردبیل اجباری است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل با بیان اینکه شروع کلاس‌ها از ساعت 9:30 دقیقه تا 11 قبل از ظهر بوده و زمان برگزاری دوره‌های بعدی به اطلاع رانندگان می‌رسد، خاطرنشان کرد: تمامی رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری اعم از بخش خصوصی و ملکی سازمان اتوبوسرانی موظف به شرکت در این دوره‌های آموزشی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل، اضافه کرد: پس از اتمام دوره‌های آموزش رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری، این دوره‌ها برای رانندگان آژانس‌های مینی‌بوس فعال در سطح شهر اردبیل نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان اتوبوسرانی ناوگانی خدماتی است که با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می‌تواند نقش مؤثری را در این زمینه ایفا کند، یادآور شد: هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقای سطح آگاهی رانندگان به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران و افزایش بهره‌وری نیروی کار به منظور ساماندهی بهتر ناوگان اتوبوسرانی است.

انتهای پیام/62001/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول