اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد لنده خبر داد

برگزاری دوره‌ آموزشی «همسران جوان» برای 65 نوعروس در لنده

مدیر کمیته امداد شهرستان لنده گفت: کلاس‌های آموزشی با عنوان "همسران جوان" برای 65 نفر از نوعروسان زیر پوشش این نهاد در شهرستان لنده برگزار شد.

برگزاری دوره‌ آموزشی «همسران جوان» برای 65 نوعروس در لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، کرامت‌الله دوستی در دوره یک روزه آموزش نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان لنده اظهار داشت: این کلاس‌های آموزشی با هدف آموزش جوانان در زمینه‌های مسائل بهداشتی و اعتقادی و شیوه و مهارت‌های زندگی برای نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد به مدت یک روز برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره آموزشی یک روزه در قالب موضوعات احکام، بهداشت فردی و بهداشت روانی، اجتماعی و فرهنگی برگزار و سعی شده در آن نکات لازم و ضروری زندگی به نوعروسان آموزش داده شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان لنده گفت: در کلاس‌های آموزشی با عنوان "همسران جوان" 65 نفر از نوعروسان زیر پوشش این نهاد در شهرستان لنده حضور داشته که به فراگیری موضوعات مختلف مشغول خواهند شد.

دوستی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی و طریقه همسرداری از نظر اسلام، کمیته امداد شهرستان لنده  درصدد برگزاری دوره‌های مختلف آموزش زندگی به سبک اسلامی بوده و در این راه‌ برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهد کرد.

وی اذعان داشت: این کلاس‌ها در سال‌های گذشته برای تمام نوعروسان زیر پوشش این نهاد برگزار شده تا زوج‌ها جوان به سمت برخورداری از یک زندگی پایدار هدایت شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان لنده با اشاره به اعتبارات لازم در این زمینه اظهار داشت: با توجه به اعتبارات مصوب برای نوعروسان برای هر نوعروس مبلغ 10 میلیون ریال درنظر گرفته شده که به صورت هدیه به آن‌ها پرداخت می‌شود.

دوستی اظهار داشت: گذراندن این کلاس آموزشی برای نوعروسان مددجو الزامی است و نوعروسان بعد از شرکت در این کلاس می‌توانند جهیزیه خود را از کمیته دریافت کنند.

انتهای پیام/82013/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول