اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست پالایشگاه دوم خبر داد

برگزاری 11 دوره تخصصی آموزشی آتش‌نشانی در پالایشگاه دوم پارس جنوبی

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست پالایشگاه دوم از برگزاری 11 دوره تخصصی آموزشی آتش‌نشانی در پالایشگاه دوم پارس جنوبی خبر داد.

برگزاری 11 دوره تخصصی آموزشی آتش‌نشانی در پالایشگاه دوم پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، ابراهیم غریبی شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی، اظهار داشت: رعایت مسایل ایمنی و زیست محیطی در پارس جنوبی امری بسیار مهم و ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست پالایشگاه دوم از آماده‌باش تیم آتش نشانی فازهای 2 و 3 معادل 2هزار 500 نفر ساعت در بازه تعمیرات اساسی امسال خبر داد.

غریبی تصریح کرد: در تعمیرات اساسی امسال بیش از 7 هزار و 500 پرمیت سرد، گرم، شعله باز و ورود به فضای بسته ثبت شده است.

وی از برگزاری 11 دوره تخصصی آموزشی آتش‌نشانی در پالایشگاه دوم پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی نجات مصدوم، آموزش آماده باش در واحدهای مختلف پالایشگاهی و تعمیر و سرویس تجهیزات آتش نشانی از مهم‌ترین دوره‌هاست.

رئیس HSE پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی به اقدامات ایمنی اشاره کرد و افزود: بازرسی و پیگیری از ورود تجهیزات ناقص به صورت ویژه در تعمیرات اساسی امسال، استفاده از کارکنان آموزش دیده در تعمیرات اساسی و کاهش چشمگیر حوادث و تاکید و مدیریت حضور نفرات سوپروایزر و نظارت بر تمام فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده از جمله این اقدامات است.

غریبی در پایان با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: تلاش کردیم در سال حماسه اقتصادی سهم خود را با تمهیدات اندیشیده شده به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول