اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 مهرماه صورت می‌گیرد

برگزاری سیزدهمین دوره آموزشی «تسنیم» در شهرری

سیزدهمین دوره آموزشی «تسنیم» به همت در شهرری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 در شهرری برگزار می‌شود.

برگزاری سیزدهمین دوره آموزشی «تسنیم» در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، سیزدهمین دوره آموزشی «تسنیم» هفدهم مهر ماه سال جاری به همت در شهرری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 در شهرری برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 20 گفت: «تسنیم» راهی برای ارتقاء دانش و توانمندسازی فعالان فرهنگی تربیتی حوزه دختران است.

سید رضا موسوی مدیر فرهنگسرای ولاء بیان کرد: دوره آموزشی «تسنیم» برای ارتقاء دانش و توانمندسازی فعالان فرهنگی تربیتی حوزه دختران، شامل دو گروه کارشناسان فرهنگی و مربیان تربیتی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: گام نخست این دوره رویکرد عمومی داشته و به‌منظور آگاهی بخشی به مخاطبان نسبت به مسائل فرهنگی تربیتی دختران در عصر حاضر و بیان ضرورت آموزش در این حوزه برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 20 گفت: جلسه اول این دوره آموزشی با موضوع دختر برگزیده خدا در قرآن و ویژگی‌های دختران برگزیده از منظر قرآن کریم، جلسه دوم با موضوع دختران و تمدن غرب، در ادامه جلسه دوم با موضوع مکانیسم شکل‌گیری سبک زندگی در دختران، جلسه سوم با موضوع هنر زیبایی، جلسه چهارم با موضوع آشنایی با شخصیت‌های الگوساز جبهه معارض، جلسه پنجم با موضوع بررسی فعالیت‌های موسسه خیبر و طرح موفق نجابت، جلسه ششم با موضوع منظومه تربیتی دختران در اسلام، جلسه هفتم با موضوع دختران و جهان امروز، جلسه هشتم با موضوع چرا هر روز، روز زن است، جلسه نهم با موضوع موارد مغفول مانده در حوزه دختران، جلسه دهم با موضوع ازدواج چرا و چگونه؟، جلسه یازدهم با موضوع مقایسه دختران در غرب و ایران، جلسه دوازدهم با موضوع مخاطب شناسی و مهارت ارتباط با دختران برگزار شده است.

مدیر فرهنگسرای ولاء با اشاره به جلسه سیزدهم این پاتوق گفت: جلسه سیزدهم این نشست با موضوع منظومه تربیتی دختران در اسلام با حضور طاهره همیز استاد حوزه و دانشگاه و نویسنده و مدرس مسائل تربیتی که در تمام عرصه‌های زندگی خویش همگام با جوانان بوده است، 17 مهر ماه برگزار می‌شود.

موسوی اظهار داشت: در پایان این دوره نیز به شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها، مدرک پایان دوره از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعطاء می‌شود.

رئیس فرهنگسرای ولاء گفت: اعضای این پاتوق شامل کارشناسان فرهنگی و مربیان تربیتی، اساتید و صاحب نظران مراکز و موسسات فرهنگی بوده و کارگروه‌های پاتوق فرهنگی تسنیم نیز شامل کارگروه‌های پژوهش و طراحی فعالیت‌ها، کارگروه فضای مجازی، کارگروه بین‌الملل و کارگروه نشریات هستند.  

موسوی در پایان یادآور شد: سیزدهمین جلسه تسنیم روز چهارشنبه 17 مهر ماه از ساعت 16 تا 18 در مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 واقع در شهرری، میدان نماز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول