اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس اعلام کمیته انطباق فرمانداری عنبرآباد

انتخاب دوم شهردار عنبرآباد مغایر با قانون است

کمیته انطباق مصوبه شورای اسلامی شهر عنبرآباد با حضور اعضای کمیته در محل فرمانداری برگزار و انتخاب دوم شهردار عنبرآباد مغایر با قانون اعلام شد.

انتخاب دوم شهردار عنبرآباد مغایر با قانون است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، به دنبال اعلام مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان مبنی بر عدم پذیرش مصوبه 24 شهریور 92 شورای عنبرآباد که محمد احمدیوسفی را به عنوان شهردار انتخاب کرده بود به دلیل عدم تناسب رشته تحصیلی شهردار منتخب با درجه شهرداری و لزوم معرفی فرد جدید، شورای اسلامی شهر عنبرآباد با تشکیل جلسه نعمت‌الله حسین‌زاده را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد.

اما کمیته انطباق مصوبه شورای اسلامی شهر عنبرآباد با حضور اعضای کمیته در محل فرمانداری برگزار و انتخاب دوم شهردار عنبرآباد مغایر با قانون اعلام شد.

ولی‌محمد مشایخی فرماندار عنبرآباد متن مصوبه کمیته انطباق شورای شهر عنبرآباد را به خبرنگاران اعلام کرد.

در پی ارسال نامه رسمی فرمانداری عنبرآباد به شورای اسلامی مصوبه انتخاب نعمت‌الله حسین‌زاده به عنوان شهردار عنبرآباد با استناد به عدم رعایت مواد قانونی آیین‌نامه داخلی شورای اسلامی شهر از جلسه بند دوم ماده شش و بند یک ماده هفت و همچنین عدم تعیین تکلیف نهایی شخص قبلی یعنی محمد احمدیوسقی به دلیل عدم دریافت مدارک و مستندات استعلام مدارک نامبرده در اجرای ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور مصوبه مذکور مغایر با قانون شناخته شده و رسما موارد مغایرت قانون با شورای اسلامی شهر عنبرآباد از طریق فرمانداری عنبرآباد برای تجدید نظر اعلام شده است.

جلسات فوق‌العاده شورای اسلامی باید مطابق قانون 24 ساعت قبل با دعوت‌نامه رسمی مکتوب و ابلاغ به اعضا و با مشخص شدن دستور کار جلسه برگزار شود.

انتهای پیام/80005/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول