اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادیار پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب خراسان رضوی خبر داد

همکاری دادگستری با شهرداری مشهد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

دادیار اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: دادگستری حاضر به همکاری با شهرداری در راستای اجرای برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

همکاری دادگستری با شهرداری مشهد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

محمد بخش‌محبی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کاهش آسیب‌های اجتماعی بوستان ملت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌هایی با مضمون کاهش آسیب‌ها می‌تواند مردم به ویژه جوانان را با حساسیت مسئولان شهری آشنا کرده و از این طریق در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش داشته باشد.

وی تصریح کرد: در بسیاری از موارد وقتی مردم متوجه مسئولیت‌پذیری مسئولان شهری و دغدغه‌مندی آنها می‌شوند به نوعی سعی می‌کنند در اهدافشان آنها را یاری دهند.

دادیار اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب خراسان رضوی ادامه داد: در برخی از موارد اقدامات فرهنگ‌سازانه و پیشگیرانه‌ای که شهرداری انجام می‌دهد فصل‌های مشترکی با سایر ارگان‌ها به ویژه نیروی انتظامی و دادگستری دارد که در این زمینه‌ها دادگستری حاضر به همکاری با شهرداری است.

بخش‌محبی با اشاره به بخش‌های متنوع موجود در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: وجود غرفه‌ها با عناوین مختلف مانند انواع مشاوره‌ها می‌تواند در کنار نقش آگاهی‌دهندگی به جوانان سبب آشنایی کامل آنها با مشکلات و آسیب‌های موجود در بخش‌های مختلف مانند اعتیاد شده و تاثیر بیشتری در پیشگیری از این آسیب‌ها داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین آموزش مهارت‌های ده‌گانه زندگی در این غرفه‌ها با توجه به تعداد مخاطب موجود در این بوستان می‌تواند کمک زیادی در نیل به هدف منظور شده برای این همایش داشته باشد.

انتهای پیام/2202/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول