اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

شورا و شهرداری در پاسداشت شهدا و ایثارگران مصمم هستند

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: پاسداشت ایثارگری‌های فرزندان غیرتمند این دیار اعم از شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران وظیفه خطیر شورای شهر و شهرداری است که در این راستا گام‌های جدی برداشته می‌شود.

شورا و شهرداری در پاسداشت شهدا و ایثارگران مصمم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد رضا سرداری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل با گرامیداشت ایثارگری‌های دلیرمردان این مرز و بوم اظهار داشت: رونمایی از تندیس و یادمان شهید جدی و نامگذاری میدان سابق ایثار به یاد خلبان فداکار نیروی هوایی غفور جدی مایه غرور، عظمت و عزت این مزر و بوم است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس به ویژه مراسم افتتاح پروژه‌های مناطق مختلف شهرداری و رونمایی از تندیس شهید جدی به شایستگی برگزار شد که جا دارد از همت و تلاش شهردار و دست‌اندرکاران پر تلاش این مجموعه قدردانی کنیم، خاطرنشان کرد: حضور فرماندهان ارشد نیروی هوایی در این مراسم نشان داد که این شهید والامقام از چه جایگاه و عظمتی برخوردار بوده است.

وی یادآور شد: این ایثارگری‌ها را باید قدر بدانیم چرا که همه عزت و افتخار امروز ما در سایه همین فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا و دلیر‌مردان عرصه جهاد و شهادت است.

رئیس شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته نیروی انتظامی برای تلاشگران این عرصه گفت: برقراری امنیت و پایداری از وظایف خطیر نیروی انتظامی است که همواره پرسنل این نیروی زحمتکش تلاش کرده‌اند تا مردم در آرامش، آسایش و امنیت کافی باشند.

سرداری عنوان کرد: نیروی انتظامی امروز طلیعه‌دار بسیاری از مبانی ارزشی در جامعه است به طوری که امروزه نمی‌توان این نیرو را صرفاً نیروی نظامی و انتظامی دانست بلکه در ابعاد مختلف این نیرو تلاش می‌کند تا عظمت و جایگاه فرهنگی، اجتماعی و ارزشی جامعه را به خوبی به نمایش بگذارد.

* اعضای شورای چهارم به دیدار نماینده ولی فقیه در استان می‌روند

این مسئول همچنین از دیدار اعضای شورای شهر با نماینده ولی فقیه در استان و همچنین مدیر‌کل صدا و سیما در آینده نزدیک خبر داد و بیان داشت: قرار است در اولین فرصت اعضای شورای شهر چهارم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کنند تا از نقطه نظرات و دیدگاه‌های حجت‌الاسلام سید حسن عاملی آشنایی پیدا کرده و در راستای رهنمودهای امام جمعه اردبیل در مباحث مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی تصمیم‌گیری‌ها انجام شود.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین ضرورت انعکاس خبری رویدادهای شورای شهر را از طریق رسانه ملی و استانی یادآور شد و افزود: در همین ارتباط اعضای شورای چهارم شهر اردبیل با مدیر‌کل صدا و سیما نشست تعاملی برگزار خواهند کرد تا صدا و سیما در تولید و ساخت برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری با محور زندگی شهرنشینی و قواعد مربوط به آن همچنین جلوگیری از ساخت و سازهای بی‌رویه و برخی از معضلات شهری ورود پیدا کند.

سرداری تصریح کرد: در کنار آن انتظار داریم که صدا و سیما در انعکاس خبری پارلمان محلی و همچنین تولید برنامه‌های مختلف در راستای بهینه‌سازی امور شهر مجموعه شهرداری را یاری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه نمایندگانی از اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل با حضور در صحن شورا ضمن قدردانی از تلاش‌های چهره‌های خدوم شهری و منتخبان مردم در دور چهارم شورا با تقدیم لوحی از تلاش‌های اعضای شورا قدردانی کرده و خواستار تعامل بیشتر تامین اجتماعی و شورای شهر اردبیل در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های احتمالی شدند.

انتهای پیام/62001/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول