اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از موفقیت در تور تنیس آسیا

جلالیان از تنیس غرب آسیا بدون کسب عنوان بازگشت

تنیس‌باز قمی بدون کسب عنوان درخور توجهی از رقابت‌های تنیس قهرمانی غرب آسیا بازگشت تا آماده رقابت‌های لیگ برتر آینده‌سازان و مرحله بعد تور تنیس آسیا شود.

جلالیان از تنیس غرب آسیا بدون کسب عنوان بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امیرحسین جلالیان یکی از دو تنیس باز در ترکیب تیم ملی پسران تنیس کشورمان اعزامی رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا بود که برای نخستین بار این شانس را به تنیس قم داد که یک نماینده در تیم ملی اعزامی به این رقابت‌ها داشته باشد.

جلالیان از استعدادهای درخشان و آینده‌دار تنیس قم و کشورمان است که مطمئنا در آینده‌ای نزدیک می‌توان از وی در سطح اول تنیس آسیا و حتی جهان نیز شنید، تنیسوری که از رده‌های سنی پایه در قم شناسایی شده و اکنون به یکی از چهره‌های پرفروغ این رشته تبدیل شده است.

جلالیان که در حال حاضر جزء تنیسورهای رده سنی زیر 14 سال محسوب می‌شود، امسال در مسابقات هفته‌های اول و دوم تور تنیس آسیا که تیر ماه به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی انقلاب به انجام رسید، فروغ خیره‌کننده‌ای داشت و مقام‌های قابل توجهی کسب کرد.

این تنیس‌باز ارزنده به خاطر درخششی که در رقابت‌های لیگ، قهرمانی کشور و تور تنیس زیر 14 سال‌های آسیا داشت به عنوان یکی از اعضای تیم ملی کشورمان برای اعزام به مسابقات همین رده سنی در پیکارهای غرب آسیا انتخاب شد.

در پایان مسابقات تنیس غرب آسیا، جلالیان به دلیل اینکه نخستین تورنمنت برون مرزی را تجربه می‌کرد نتوانست بین برترین‌ها قرار بگیرد و از تیم اعزامی دختران و پسران کشورمان تنها دختر تنیس‌باز آینده‌دار ایران یعنی صبا نجفی با به زانو در آوردن نماینده اردن بار دیگر قهرمان شد.

رقابت‌های تنیس قهرمانی زیر 14 ساله‌های دختر و پسر غرب آسیا با حضور نمایندگان کشورمان در دو بخش دختران و پسران به میزبانی لبنان برگزار شد و در پایان صبا نجفی موفق شد با عبور از سد حریف خود عنوان قهرمانی هفته دوم را نیز تصاحب کند.

در پایان این رقابت‌ها نجفی با نتیجه دو بر صفر از سد دانا محمد اردنی عبور کرد و موفق شد عنوان قهرمانی هفته دوم بازی‌ها را نیز تصاحب کند و مراسم اختتامیه این مسابقات در زمین مرکزی استادیوم ATCL و با حضور دیو مایلی مدیر توسعه ITF ، سید امیر برقعی از کشورمان به عنوان نماینده فدراسیون جهانی و سمیر سلیبا رئیس فدراسیون تنیس لبنان برگزار شد در حالی که امیرحسین جلالیان در بین برترین‌ها قرار نگرفت.

رقابت‌های تنیس قهرمانی غرب آسیا در حالی پایان یافت که این رقابت‌ها به مدت 10 روز به میزبانی لبنان و در رده سنی زیر 14 سال برگزار شد و سیدامیر برقعی از کشورمان نیز به عنوان نماینده این فدراسیون در این رقابت‌ها حضور داشت.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول