اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

راه‌اندازی صندوق دائمی کمک به دانش‌آموزان نیازمند در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه‌اندازی صندوق دائمی کمک به نیازمندان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت با همکاری کمیته امداد در تمامی مدارس استان ضروری است.

راه‌اندازی صندوق دائمی کمک به دانش‌آموزان نیازمند در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها جشن کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت است و هر ساله با شروع فصل مدارس برگزار می‌شود.

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به طور کلی 478 پایگاه در مدارس استان آماده جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان مدارس است.

طاهری افزود: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس علاوه بر کمک به دانش‌آموزان نیازمند، آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

وی عنوان کرد: با مدرسه محوری شدن جشن عاطفه‌ها فرهنگ احسان و نیکوکاری از همین دوران در بین دانش‌آموزان نهادینه شده و آن‌ها با کمک‌های هر چند ناچیز خود با این فرهنگ خو می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک به هم‌نوعان و صدقه دادن باعث تزکیه روح انسان می‌شود و ذخیره‌ای برای آخرت است.

طاهری از مدیران مدارس خواست تا یک صندوق را به صورت دائم در مدارس بگذارند تا دانش‌آموزان فرهنگ کمک به هم‌نوعان را در زندگی روزمره خود نهادینه کنند.

وی تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده از دانش‌آموزان در اولین فرصت و با محوریت کمیته امداد بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/82009/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول