اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

برگزاری جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» در زنجان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان از برگزاری جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» توسط نیروی انتظامی خبر داد.

برگزاری جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر کردلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تصمیم معاونت اجتماعی ناجا برای برگزاری این جشنواره اظهار کرد: این معاونت در راستای ماموریت‌ها و وظایف اجتماعی خود در حال برنامه‌ریزی برای برپایی این جشنواره است.

وی جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی را عنوان جشنواره نیروی انتظامی اعلام کرد و افزود: متولیان این جشنواره امیدوارند با همراهی اصحاب رسانه و فرهیختگان حوزه قلم و اندیشه زمینه را برای افزایش روزافزون احساس امنیت در جامعه فراهم سازند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان تقویت بسترها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی و تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه، نظم و امنیت اجتماعی در پنج محور برگزار می‌شود، اضافه کرد:‌ ظرایف روانشناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث، ابعاد جامعه‌شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم محورهای این جشنواره هستند.

جعفری با بیان اینکه آثار ارسالی باید از تاریخ 30 خردادماه تا 20 دی‌ماه منتشر شده باشند، ادامه داد: متقاضیان حضور در این جشنواره فرصت دارند آثار خود را تا تاریخ 30 دی‌ماه به دبیرخانه تحویل دهند و یا در سامانه ثبت کنند.

وی زمان اعلام نتایج جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی را بهمن‌ماه اعلام کرد و افزود: منتخبان این جشنواره همزمان با دهه فجر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به آزاد بودن زمینه‌های ارسال آثار به جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند خبر، مصاحبه و گزارش را در قالب دو گروه رسانه‌های مکتوب شامل روزنامه‌ها و گاهنامه‌ها و همچنین رسانه‌های مجازی شامل پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

شایان ذکر است، آثاری در جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرد که در فاصله زمانی 30 خردادماه تا 20 دی‌ماه در یکی از نشریات سراسری، محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی منتشر شده باشند.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول