اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پارک ملت شهر مریوان

«سمفونی ریشه‌ها» هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مریوان را افتتاح کرد

هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با نمایش «سمفونی ریشه‌ها» در پارک ملت شهر مریوان آغاز شد.

«سمفونی ریشه‌ها» هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مریوان را افتتاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نمایش «سمفونی ریشه‌ها» کاری از گروه تئاتر شانوی روژ شهرستان مریوان است که به حافظان محیط زیست تقدیم شده است.

عضو شورای شهر مریوان و از هنرمندان شهرستان مریوان دقایقی پیش در مراسم آغاز به کار این جشنواره گفت: ما هنرمندان زبان انتقاد جامعه هستیم و مشکلات جامعه را بی‌توقع بیان می‌کنیم اما تا به امروز حقانیت و جایگاه هنرمند به او اعطا نشده است.

سوران حسینی افزود: اگر چه تا امروز کارهای خوب و موثری انجام شده است اما جایگاه هنرمند بالاتر از آن است که همواره با استرس به برگزاری جشنواره نگاه کنیم.

وی اضافه کرد: امید است در دولت یازدهم حق اجرای عمومی جشنواره‌ها حفظ شده و به صورت آزاد برگزار شود و جایگاه هنرمندان آنگونه که شایسته آن‌هاست لحاظ شود.

این هنرمند عرصه تئاتر شهرستان مریوان تصریح کرد: دولت جدید امیدی را به همه اقشار داد که امیدواریم هنرمندان نیز از حق خود برخوردار شوند.

به گزارش فارس؛ هشت نفر از فعالان هنری و هنرمندان حاضر در این جشنواره به نشانه سفیر صلح و دوستی و به نشانه هشتمین دوره جشنواره، هشت کبوتر را به پرواز درآوردند.

شایان ذکر است؛ حسین مسافرآستانه، قطب‌الدین صادقی و اردشیر صالح‌پور داوری هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان را عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/79012/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول