اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از تولیدات سیمای مرکز کرمان

فیلم «توریست» در جشنواره ایتالیا نمایش داده می‌شود

فیلم «توریست» از تولیدات سیمای مرکز کرمان در جشنواره ایتالیا نمایش داده می‌شود.

فیلم «توریست» در جشنواره ایتالیا نمایش داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فیلم «توریست» به کارگردانی احسان عبدی‌پور از تولیدات سیمای مرکز کرمان در جشنواره «سیه‌نا» ‌ایتالیا که پنجم تا 11 مهرماه جاری برگزار می‌شود به نمایش گذاشته می‌شود.

سیدجواد موسوی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: این فیلم داستانی پیش از این ‌در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی از جمله جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده و پنج جایزه از جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان را از آن خود کرده است.

‌مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: فیلم «توریست» روایتگر داستان مجتبی پسر بچه 10 ساله‌ای است که در خانه‌ای توریستی ‌که میزبان گردشگران خارجی است ‌در یکی از روستاهای اطراف کرمان با پدر و مادر و خواهرش زندگی می‌کند‌.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر توبیاس پسر بچه آلمانی که به همراه پدر و مادرش در خانه ‌آنها اقامت دارند بر اثر حادثه‌ای که ناشی از شیطنت مجتبی است‌، آسیب می‌بیند و مجتبی از کاری که کرده پشیمان است و کسی به او می‌گوید که اگر قبل از خوابیدن توبه کنی و رضایت بگیری ‌گناهت ثبت نمی‌شود‌.

موسوی خاطر نشان کرد: مجتبی طی دو شبانه‌روز به دنبال توبیاس شهر به شهر می‌رود که رضایت بگیرد و در این مدت مراقبت می‌کند که به خواب نرود.

انتهای پیام/2446/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول