اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی چهارمین جشنواره علم تا عمل قم خبر داد

شرکت 40 طرح از استان قم در جشنواره علم تا عمل

مدیر اجرایی چهارمین جشنواره علم تا عمل استان قم از شرکت 40 طرح از استان قم متعلق به 36 نفر در این جشنواره خبر داد.

شرکت 40 طرح از استان قم در جشنواره علم تا عمل

محمد افرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به چهارمین جشنواره علم تا عمل اظهار کرد: بیش از 80 طرح برای شرکت در جشنواره علم تا عمل ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 61 طرح متعلق به 36 نفر به مرحله داوری استانی رسید.

وی با اشاره به داوری‌های صورت گرفته روی آثار جشنواره علم تا عمل گفت: دو جلسه کمیته داوری، یک جلسه ستاد جشنواره و سه جلسه داوری تخصصی و عمومی طی دو هفته گذشته برگزار شد و نتایج داوری احصا و به تهران ارسال شد.

مدیر اجرایی چهارمین جشنواره علم تا عمل استان قم خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته، 40 طرح متعلق به 36 نفر از استان قم برای شرکت در جشنواره علم تا عمل برگزیده شدند.

وی با اشاره به طرح‌های برگزیده برای شرکت در جشنواره به تفکیک هر رشته، گفت: در رشته‌های فیزیک و شیمی هر کدام پنج طرح، مکانیک و کارخانجات هشت طرح، آی.تی و تولید نرم‌افزار هشت طرح، سخت‌افزار و الکتروینک دو طرح، آب و گاز سه طرح، عمرانی دو طرح، صنایع دستی دو طرح، کشاورزی سه طرح و داروسازی چهار طرح برگزیده شدند.

افرادی خاطرنشان کرد: استانداری قم، بنیاد نخبگان استان قم،‌ اداره کل صنعت، معدن و تجارت، شرکت آب و فاضلاب، پارک علم و فناوری و مرکز رشد دانشگاه قم در برگزاری این جشنواره در بخش استانی همکاری می‌کنند.

وی عنوان داشت: از سرمایه‌گذاران، صاحبان شرکت‌ها و مدیران استان‌ها دعوت شده تا از این 40 طرح در جشنواره ملی علم تا عمل بازدید کنند.

معاون بنیاد نخبگان استان قم یادآور شد: جلسه‌ای برای توجیه 36 نفر به عنوان صاحبان طرح برگزار شده تا برای ارائه محصولات در غرفه استانی اطلاعات کسب کنند.

وی ضمن مقایسه کیفیت برگزاری جشنواره سال جاری با سال گذشته گفت: کیفیت حضور طرح‌های علمی‌تر و فناورانه نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است و رویکرد برگزاری جشنواره علم تا عمل تغییر کرده است و در سال جدید تنها به حضور شرکت‌ها توجه شده و این مسئله سبب شده سطح علمی و فناوری و کیفیت جشنواره سال 92 بهتر باشد.

افرادی خاطرنشان کرد: به برگزیدگان ملی تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/78003/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول