اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان:

زنجان پایگاه قهرمانی واترپلوی شمالغرب کشور است

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان گفت: زنجان به عنوان پایگاه قهرمانی واترپلوی منطقه شمالغرب کشور مطرح است.

زنجان پایگاه قهرمانی واترپلوی شمالغرب کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اکبر عرب‌دوست ظهر امروز در مراسم استقبال از نائب قهرمان جوانان آسیا اظهار کرد: همه قدرت‌های آسیا در مسابقات قهرمانی واترپلوی کشور سنگاپور حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های قدرتمند چین و قزاقستان نیز در این مسابقات حضور داشتند، افزود: این تیم‌ها به به عنوان تیم‌های مطرح اروپا محسوب می‌شوند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با بیان اینکه تیم ژاپن در این مسابقات حضور پررنگی داشته است، گفت: تیم ژاپن در طول چند سال گذشته خود را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده کرده است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران کشورمان در این مسابقات تیم‌های قزاقستان و چین را شکست دادند، گفت: ورزشکاران کشورمان در فینال این مسابقات نتیجه را به تیم ژاپن واگذار کردند.

عرب‌دوست با اشاره به اینکه ورزشکاران کشورمان برای حضور در مسابقات بازی تدارکاتی نداشتند، گفت: آنها در تهران برای حضور در مسابقات آسیایی بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتند.

وی ادامه داد: اگر این ورزشکاران بازی‌های تدارکاتی را پشت سر می‌گذاشتند قطعاً موفقیت بیشتری در این مسابقات کسب می‌کردند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان نائب قهرمانی مسابقات آسیایی را نتیجه زحمات محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا دانست و افزود: تجربه، تخصص و تعهد سرپرست فدراسیون شنا نقش اساسی در پیروزی ورزشکاران دارد.

وی ادامه داد: ورزشکاران با کمبود امکانات مالی موفق به کسب نائب قهرمانی این مسابقات شدند.

عرب‌دوست با بیان اینکه مسابقات بزرگسالان واترپلوی آسیا در کشور سنگاپور در حال برگزاری است، گفت: سهیل خادم پیر و حسین محمدی از زنجان در این مسابقات حضور دارند.

وی اضافه کرد: امید است با تلاش ورزشکاران کشورمان مقام قهرمانی کاپ آسیا را به دست آورند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل برای استعدادیابی نوجوان در دهه آخر شهریور ماه امسال در بین 300 شناگر زیر 14 سال مسابقات مختلفی را برگزار کرد، گفت: این شناگران برای حضور در تیم‌های شنا و واترپلو استعدادیابی شدند.

وی با بیان اینکه زنجان به عنوان پایگاه قهرمانی واترپلوی منطقه شمالغرب کشورمان مطرح است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این مکان خود را برای مسابقات استانی و کشوری آماده کنند.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول