اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

تقویت روحیه بسیجی در بین ورزشکاران ضروری است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بر لزوم تقویت روحیه بسیجی بین ورزشکاران تاکید کرد.

تقویت روحیه بسیجی در بین ورزشکاران ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار مهدی صدیقی ظهر امروز در جلسه سالانه مجمع بسیج ورزشکاران استان در ستاد سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: امروز تقویت روحیه بسیجی برای رسیدن به اهداف و تحقق آرمان‌های نظام بیش از هر زمان دیگری در جامعه کنونی احساس می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بسیج ورزشکاران استان غنای فرهنگی و حاکمیت ارزش‌ها در عرصه‌های مختلف ورزش را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه تلاش و بستر‌سازی برای ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در بین خیل عظیم مشتاقان جامعه ورزش ضرورت تشکیل سازمان بسیج ورزشکاران را فراهم کرد، گفت: کمک به امر توسعه و گسترش ورزش در ابعاد مختلف، فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای مشارکت نخبگان ورزش و نیروهای حزب‌اله در صحنه‌های مختلف ورزش، تلاش جدی به منظور معرفی الگوهای برتر ورزش استان و بستر سازی مناسب به منظور دمیدن روحیه معنوی و اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف ورزش از دیگر اهداف سازمان بسیج ورزشکاران است.

صدیقی تاکید کرد: بدون شک بسیج ورزشکاران نقش ارزنده‌ای در ایجاد فضای معنوی در بین ورزشکاران و پرورش سفیرانی از جنس اسلام دارد که تقویت این سازمان از ضروریات امروز است.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان اسلام به دنبال گرفتن جوانان و به بیراهه کشاندن جوانان هستند، معرفی ورزشکاران به عنوان الگویی ارزنده به جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه بر لزوم برگزاری کلاس‌های اخلاقی و آموزشی ویژه ورزشکاران، گسترش بسیج ورزشکاران، جذب نیروهای ورزشی در بسیج و تعامل با بسیج ورزشکاران در راستای اجرای هر چه بهتر امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

عابد حقدادی رئیس اداره ورزش و جوانان اراک نیز برگزاری همایش حماسه سیاسی زنان پیرو ولایت، برگزاری مراسم تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های مقدس شهدا در مناسبت‌های مختلف، سرکشی از خانواده شهدا، فضاسازی فرهنگی و... را بخشی از برنامه‌های فرهنگی این اداره در شش ماهه نخست امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/87004/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول