اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش دو و میدانی‌کار کهگیلویه و بویراحمدی:

بی‌توجهی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد ضربه زدن به مدال‌آوران و ورزشکاران است

ملی‌پوش دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمدی گفت: بی توجهی مسئولان استانی ضربه زدن به ورزشکاران و مدال‌آوران این استان است.

بی‌توجهی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد ضربه زدن به مدال‌آوران و ورزشکاران است

عنایت وفابین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به وضعیت کنونی هیئت دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و گفت: متاسفانه حدود شش ماه پیش با رفتن بابک موسوی سرپرست هیئت دو و میدانی استان این هیئت همچنان بلا تکلیف مانده و در نابسامانی بدی به سر می‌برد.

ملی‌پوش دو و میدانی‌کار کهگیلویه و بویراحمدی در ادامه اذعان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان با سیاستی غلط برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی را به عنوان سرپرست هیئت‌ها انتخاب می‌کنند که این افراد به دلیل دغدغه فراوان شغلی فرصت رسیدگی به هیئت‌های ورزشی را ندارند.

وفابین با تاکید بر این‌که دوگانگی مسئولیت‌ها باعث ضربه زدن به ورزش و ورزشکاران نامی استان می‌شود، اذعان کرد: انتظار می‌رود مسئولان ارشد امور ورزشی در سطح استان به این موضوع توجه داشته باشند چرا که کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای نهفته‌ای در ورزش دارد که نیازمند حضور مسئولان متناسب با رشته آن‌ها را دارد.

عضو تیم ملی‌ دو و میدانی در ادامه به عمده مشکلات و معضلات کنونی در هیئت دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: بعد از رفتن سرپرست هیئت از سوی مسئولان امور ورزش و جوانان آقای رضا پارسیان‌نژاد به عنوان سرپرست هیئت نیز انتخاب شد که از زمان انتصاب وی تاکنون یک بار سر تمرینات اعضا حاضر نشده، است.

وی، با تاکید بر این‌که کلیه اعضای تیم دو و میدانی‌کار کهگیلویه و بویراحمد ارادت و احترام خاصی به آقای پارسیان‌نژاد دارند، گفت: با توجه به دغدغه شغلی سرپرست جدید هیئت وی قادر به اداره هیئت نبوده از این‌رو از مسئولان استانی تقاضا داریم نسبت به رفع  و رسیدگی این موضوع تصمیم جدی برای ورزش دو و میدانی استان گرفته شود.

این ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی یادآور شد: در صورت ادامه داشتن وضعیت کنونی برخی از هیئت‌های ورزشی از جمله دو و میدانی در استان ضربه جبران‌ناپذیری به پرمدال‌آورترین ورزشکاران وارد می‌شود که این امر نیازمند توجه هرچه بیشتر مسئولان است.

وفابین در ادامه تصریح کرد: با توجه به این‌که مسئولان ارشد استانی توجهی به مدال‌آوران ورزشی ندارند به گونه‌ای که حتی ورزشکاران استان با هزینه شخصی خود به مسابقات اعزام می‌شوند.

وی، با ابراز گلایه‌مندی از مسئولان ارشد استانی و سازمان ورزش و جوانان اذعان کرد: در صورت ادامه داشتن وضعیت کنونی و بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان به مدال‌آوران استانی ورزشکاران برای دیگر استان‌ها رکوردزنی می‌کنند.

عضو تیم ملی دو و میدانی به اردوی انتخابی غرب آسیا اشاره کرد و گفت: در دو هفته آینده اردوی انتخابی مسابقات غرب آسیا نیز برگزار می‌شود که تنها کهگیلویه و بویراحمدی اعزامی به این اردو هستم و با تمریناتی که داشتم شانس موفقیت خود را صد در صد می‌دانم.

وفابین در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی تمرینات و رکوردهای حاصل شده در این مدت شانس زیادی برای جابجایی رکورد نوجوانان ایران در ماده پرتاب نیزه را دارم که در صورت ادامه داشتن بی‌توجهی مسئولان بر خلاف میل باطنی به نام دیگر استان‌ها رکورد زنی می‌کنم.

این ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی یادآور شد: با توجه به این‌که رکودهای زیادی در سطح ملی در ماده پرتاب نیزه کسب کرده‌ام تاکنون استان‌های دیگر پیشنهادهای زیادی مبنی بر رکوردزنی به نام  استان‌های آن‌ها را دادند.

عضو تیم ملی دو و میدانی در پایان اذعان کرد: با صحبت‌هایی که با مسئولان هیئت دو و میدانی تهران داشته‌ام و در پی بی‌مهری مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به ملی‌پوشان مجبور به رکوردزنی در بخش نوجوانان و اعزام به مسابقات غرب آسیا به اسم استان تهران هستم.

انتهای پیام/82011/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول