اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس تقدیر از کسب افتخارات ورزشی

ورزشکاران بویین زهرایی تجلیل می‌شوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا از احتمال برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران بویین زهرایی خبر داد.

ورزشکاران بویین زهرایی تجلیل می‌شوند

علیرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا پیرامون برنامه‌های جاری ورزش و جوانان در این شهرستان اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده کلاس‌های آموزش داوری و مربی‌گری به همراه اردوی هیئت‌های ورزشی و مراسم تجلیل از ورزشکاران بویین زهرایی برگزار در بویین زهرا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: همچنین 130 تیم ورزشی شامل 30 تیم از شهر بویین زهرا، 20 تیم ورزشی از دانسفهان، 20 تیم ورزشی از منطقه شهرستانک، 20 تیم از روستای عصمت‌آباد، 20 تیم ورزشی از شهر شال و 20 تیم ارداق در جشنواره فوتسال جام رمضان جوانان شهرستان بویین زهرا شرکت کردند.

حیدری ادامه داد: دیدارهای ورزشی یاد شده در مرحله اول و دوم و با برگزاری فینال و رده‌بندی برگزار شده است و ضمن اهدای جایزه به تیم‌های منتخب اول تا سوم، تیم‌های منتخب اخلاق به همراه آقای گل این سری از مسابقات نیز مشخص شدند.

وی افزود: در مجموع این مسابقات در هفت سالن ورزشی در ارداق، عصمت‌آباد، شهرستانک، بویین زهرا، سگزآباد، دانسفهان و شال با حضور 130 تیم برگزار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا پیرامون میزان بازدید از مسابقات جام رمضان شهرستان بویین زهرا ابراز داشت: بازی‌های فوتسال این شهرستان از ساعت 21 با برگزاری چهار بازی آغاز و تا ساعت یک بامداد نیز تداوم داشته که میزان استقبال روزانه از این سری مسابقات نیز بالغ بر دو هزار تماشاگر بوده است.

حیدری ادامه داد: البته بازیکنانی از شهر‌های قزوین، اشتهارد، کرج و تهران نیز در این دور از رقابت‌ها در بویین زهرا به طور افتخاری شرکت داشتند.

وی عنوان کرد: همچنین تیم‌های منتخب اول تا سوم از یکی از شهر‌های سگزآباد، شهرستانک، بویین‌زهرا، دانسفهان و عصمت‌آباد در مراسم اختتامیه‌ای در شهر بویین زهرا با حضور مسئولان شهرستانی مورد تقدیر قرار گرفتند که از این بابت از بسیج ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و همگانی به خاطر حمایت در تأمین جوایز و همکاری در برپایی بازی‌ها تقدیر می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: همچنین بیشترین تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات جام رمضان در سطح استان قزوین در شهرستان بویین زهرا به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول