اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستان

جشن عاطفه‌ها در بم برگزار شد

با حضور مسئولان شهرستان مراسم جشن عاطفه‌ها در محل دبستان دخترانه شاهد بم برگزار و زنگ عاطفه‌ها نواخته شد.

جشن عاطفه‌ها در بم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، مراسم جشن عاطفه‌ها صبح امروز با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان، معلمان و دانش‌آموزان شهرستان بم در محل دبستان دخترانه شاهد برگزار و زنگ عاطفه‌ها نواخته شد.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکریم پیرو مکتبی هستیم که در اوج قله‌های افتخار است.

وی بیان داشت: در دین مبین اسلام توجه خاصی به کمک به نیازمندان شده و ما وظیفه داریم در این راستا گام برداریم.

دانشی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان عنوان کرد: یکی از کارهای مهمی که این نهاد انجام می‌دهد، کمک ‌به افراد نیازمندی است که به تحصیل می‌پردازند.

حسین زین‌الصالحین فرماندار بم گفت: با فرا رسیدن مهرماه و بازگشایی مدارس با توجه به وجود دانش‌آموزان نیازمند که در زمینه فراهم کردن بعضی لوازم با مشکل مواجه‌ هستند جشن عاطفه‌ها به کمک این افراد می‌آید.

وی بیان داشت: جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی است که افراد توانمند با مهر و محبت و سخاوت خویش دانش‌آموزان و کودکانی که در ظاهر نیازمند کمک هستند، اما باطنی غنی و سرشار از امید و آرزو دارند را کمک کنند.

زین‌الصالحین با بیان اینکه با برگزاری جشن عاطفه‌ها بوی عشق، ایثار، عاطفه و مهربانی در فضای کشور به مشام می‌رسد، ابراز داشت: این جشن همگانی ملت ایران همواره با مشارکت خوب مردم همراه بوده و مسائل اقتصادی هیچ تاثیری بر اقدامات خیرخواهانه مردم نگذاشته است.

محمود مهدوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: در این ماه دانش‌آموزان باید کمک به همنوع را فرا بگیرند و مهربانی را بین خود تقسیم کنند.

وی گفت: در سال تحصیلی جاری هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‌ها است‌ و دانش‌آموزان کمک‌های خود را اهدا می‌کنند.

مهدوی بیان کرد: ما همواره با کمک خیران لوازم‌التحریر و امکانات مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند را تامین کرده و از خیران درخواست داریم که ما را در این راستا حمایت کنند.

به گزارش فارس در حاشیه این مراسم نمایشگاه غذا و شیرینی توسط دانش‌آموزان برگزار و هزینه‌های حاصل از فروش مواد غذایی در راستای جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند هدیه شد.

انتهای پیام/2446/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول