اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان خبر داد

ایجاد 256 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی در جشن عاطفه‌ها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان همدان از ایجاد 256 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی در جشن عاطفه‌ها خبر داد.

ایجاد 256 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی در جشن عاطفه‌ها

محمود کتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها با توجه به آموزه‌های دینی ما در راستای اشاعه فرهنگ سخاوت، نوعدوستی، انفاق و احسان و گذشت تعریف شده است.

وی بیان داشت: جشن عاطفه‌ها حس کمک به محرومین نامگذاری شده و باید این حس خوب را در بین تمام اقشار جامعه اشاعه دهیم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان ادامه داد: دانش‌آموزان مهم‌ترین قشر تربیتی ما هستند و در همین راستا بهترین جایگاه برای پرورش این حس در بین دانش‌آموزان و آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به تعداد پایگاه‌های ناحیه 2 افزود: امروز در سراسر مدارس ناحیه 2 همدان تعداد 256 پایگاه آماده جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی است.

کتابی ادامه داد: در همین خصوص صندوق‌ها و پاکت‌هایی نیز تدارک دیده شده تا برای مشارکت بهتر در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم تا هر کس با هدایای نقدی و غیر نقدی خود در این امر خیر شرکت کنند.

وی با تأکید بر دقت لازم در ارائه کمک‌های غیر نقدی خاطرنشان کرد: در رابطه با هدایای غیر نقدی خواهش ما این است که دقت لازم صورت بگیرد که طبق سفارش قرآن کریم از بهترین‌ها هدیه کنند تا دانش‌آموزان نیازمند نیز با استفاده از این هدایا لبخندی بر لبانشان جاری شود.

رئیس آموزش و پروزش ناحیه 2 همدان با اشاره به تأثیرات تربیتی این چنین برنامه‌هایی در آموزش و پرورش افزود: امیدواریم فرهنگ سخاوتمندی در جامعه بیش از پیش نهادینه شود.

وی در پایان سخنانش گفت: سال گذشته هم در آموزش و پرورش ناحیه 2 حدود 23 میلیون و 200 هزار تومان هدایای نقدی از سوی دانش‌آموزان جمع‌آوری و بین مدارس نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/89007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول