اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

جشن عاطفه‌ها نمودی از همنوع دوستی ایرانیان است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: آنچه که امروز در مناطق اسلامی آشکارا شاهد آن هستیم، موضوع همدلی‌ها و مهربانی در جامعه اسلامی است که می‌تواند نقطه مشترک اهداف انسانی و اسلامی باشد.

جشن عاطفه‌ها نمودی از همنوع دوستی ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست‌باز صبح امروز در مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها در دبستان شاهد اردبیل اظهار داشت: بر اساس دستور الهی و تاکید اهل بیت عصمت و طهارت کمک به نیازمندان و دست‌گیری از آنان در حفظ و ارتقای کرامت انسانی و رفع دغدغه‌های همنوع بسیار مهم و موثر است.

دست‌باز افزود: در هیچ کشوری نمی‌توان این روحیه اسلامی و احساس مسئولیت در قبال هموطنان را مشاهده کرد، چرا که با تاکید دین اسلام این جشن‌ها و برنامه‌ها برگزار می‌شود تا رفع فقر و نداری از جامعه صورت گیرد.

این مسئول هدف این جشن‌ها را حفظ  کرامت انسانی و ارتقای ارزش‌های دینی و معنوی توصیف کرد و گفت: ما همه ساله در این دو جشن ملی و دینی نیکوکاری و عاطفه‌ها سعی داریم با همراهی عموم جامعه کمک وسیع و گسترده خیرین و نیکوکاران را شاهد باشیم و امیدواریم که نتیجه آن نیز رفع فقر و تبعیض احتمالی در جامعه اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: اندوختن ثروت در اسلام و توجه به حفظ مادیات مورد مزمت قرار گرفته و هیچ اندیشه‌ای این رویه را قبول ندارد، بلکه باید در هر زمان ممکن به فکر فقرا و نیازمندان باشیم.

انتهای پیام/62004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول