اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل کمیته امداد استان اردبیل عنوان کرد

پیش‌بینی جمع‌آوری ۹۰ میلیون تومان کمک در جشن عاطفه‌ها

مدیر‌کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از ۷۴ میلیون تومان کمک‌های اولیاء و دانش‌آموزان جمع‌آوری و بین کل دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده که امسال پیش‌بینی می‌کنیم این رقم بیش از ۹۰ میلیون تومان باشد.

پیش‌بینی جمع‌آوری ۹۰ میلیون تومان کمک در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی صبح امروز در مراسم نمادین که در مدرسه شاهد اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی وسیع و گسترده زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند که ما به عنوان سربازان ولایت دوشادوش خیرین در رفع مشکلات و نیازمندی افراد بی‌بضاعت تلاش و کمک می‌کنیم.

وی رویکرد اصلی کمیته امداد را در حمایت از نیازمندان و توانمند‌سازی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد توصیف کرد و گفت: ما در کنار این فعالیت‌ها سعی داریم در حوزه فرهنگی و تربیتی یاریگر مجموعه آموزش و پرورش باشیم.

مدیر‌کل کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: بیش از 30 هزار خانوار در قالب 63 هزار نفر زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند که در طول سال سعی داریم انواع مختلف اسباب رفاه و آسایش آنها را فراهم کنیم.

زلالی یادآور شد: ما در تلاش هستیم تا از مددجویان و محرومان جامعه که ولی‌نعمتان ما هستند، در حد توان و بضاعت‌مان در قالب برنامه‌‌های مختلف حمایت کنیم.

این مسئول افزود: در حال حاضر 6 هزار دانش‌آموز و یک هزار و 600 دانشجو زیر سقف حمایتی کمیته امداد قرار دارند و فعالیت تربیتی و آموزشی آنها مورد حمایت قرار می‌گیرد.

مدیر‌کل کمیته امداد استان اردبیل با قدردانی از خیرین در کمک و دستگیری از این دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت و محروم تصریح کرد: ما در حد امکان سعی داریم تسهیلات رفاهی و امکانات ادامه تحصیل مناسب را برای دانش‌آموزان فراهم آوریم.

زلالی بیان داشت: در همین ارتباط  جشن عاطفه‌ها در آغازین روزهای سال تحصیلی در بیش از 948 مدرسه برگزار می‌شود و ما سعی می‌‌کنیم این جشن را با همراهی مدیران، معلمان و رابطان کمیته امداد در مدارس به بهترین نحو برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این جشن به مدت سه روز در استان اردبیل و در بیش از 123 پایگاه ثابت و 103 پایگاه سیار و همراهی 148 مدرسه و مساجد فعال برگزار می‌شود که امروز این جشن در کلیه مدارس برگزار می‌شود.

مدیر‌کل کمیته امداد استان اردبیل عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس در اولین فرصت در اختیار مدیر مدرسه قرار می‌گیرد تا صرف کمک و دستگیری به نیازمندان شود.

زلالی یادآور شد: این جشن فردا در میادین اصلی شهر و روز جمعه نیز در مصلا‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد که انتظار داریم بهتر و بیشتر از سال‌های گذشته کمک‌های مردمی جمع‌آوری شود.

این مسئول تاکید کرد: جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها همه ساله در مدارس برگزار می‌شود و در قالب جشن عاطفه 74 میلیون تومان سال گذشته جمع‌آوری شد، به طوری که پیش‌بینی می‌شود امسال 90 میلیون تومان کمک‌های دانش‌آموزی جمع‌آوری و در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گیرد.

مدیر‌کل کمیته امداد استان اردبیل در پایان سخنان خود با طرح سئوالی در قالب انشا و دل‌نوشته دانش‌آموزان از آنها خواست که با محور «چگونه می‌توانیم شادی‌های خود را تقسیم کرده و به همنوع خود کمک کنیم» مطالب خود را تهیه و به کمیته امداد ارسال کنند تا جوایزی به آنها اهدا شود.

انتهای پیام/62001/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول