اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشوری‌‌فرد در گفت‌وگو با فارس:

آینده صبا نگران‌کننده نیست / با عبور از پرسپولیس به اوج بر می‌گردیم

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: هر چند نوع امتیازگیری تیم ما نشان می‌دهد که در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده‌ایم اما آینده صبا نگران‌کننده نیست.

آینده صبا نگران‌کننده نیست / با عبور از پرسپولیس به اوج بر می‌گردیم

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بازیکنان ما برای دیدار با پرسپولیس انگیزه بالایی دارند، ما نمی‌توانیم غم و غصه بازی‌هایی که سپری شده و امتیازاتی که از دست داده‌ایم را بخوریم بنابراین باید به آینده فکر کنیم و از دیدار حساسی که پیش روی تیم است، امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و مطمئن باشید نتیجه دیدار با استقلال خوزستان روی عملکرد تیم تاثیر منفی نخواهد داشت، اگر قرار بر نگران بودن باشد ما باید بیش از تماشاگران، طرفداران، مردم و رسانه‌ها نگران آینده تیم باشیم اما من در کنار تیم هستم و می‌گویم که جای نگرانی نیست.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: خوشبختانه ما برای دیدار روز جمعه با پرسپولیس تهران بازیکن محروم نداریم، مجید هوتن هفته گذشته در دیدار با استقلال خوزستان سه اخطاره بود ولی برای دیدار این هفته آماده است و در مجموع تیم شرایط خوبی دارد.

وی راجع به وضعیت کاپیتان تیم فوتبال صبای قم نیز تصریح کرد: کاشی در دیدار هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان بازی کرد و خوشبختانه شرایط خوبی دارد ما به او نیاز داشتیم و به موقع مصدومیتش رفع شده و می‌تواند در ترکیب اصلی تیم بازی کند.

کشوری‌فرد بیان کرد: دو سه بازیکن مصدوم دیگر هم داریم که البته در هفته‌های گذشته نیز غایب بوده‌اند ولی به موجودیتی که داریم مطمئنم که تیم صبای قم در مقابل پرسپولیس تهران شکست‌ناپذیر خواهد بود و حتماً از این بازی سربلند خارج خواهد شد.

وی انگیزه بالای بازیکنان تیم صبای قم برای کسب سه امتیاز را مهم‌ترین عامل برای برتری این تیم مقابل پرسپولیس تهران عنوان کرد و افزود: با علم به اینکه بازی سختی پیش رو داریم اما پرسپولیس تهران هم از صبا حساب می‌برد و می‌داند که صبای قم برای آن‌ها حریف خطرناکی خواهد بود.

کشوری فرد ابراز داشت: صبای قم برای موفقیت در لیگ این بازی توان و ظرفیت بالایی دارد، گفتم یکی دو بازی اخیر که به راحتی امتیاز از دست داده‌ایم را فراموش می‌کنیم و با بهترین شرایط مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار می‌گیریم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم با اشاره به وضعیت فعلی صبای قم در آستانه دیدار عصر جمعه با پرسپولیس تهران تصریح کرد: به دلیل اینکه کادر فنی تمرینات خوبی را برای تیم در نظر گرفته است، از هر نظر تیم ما برای بازی با پرسپولیس آمادگی دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم صبا از نظر آمادگی جسمانی، تاکتیکی و فنی در شرایط خوبی قرار دارد و امیدواریم در دیدار این هفته شاهد یک بازی بسیار خوب از تیم صبا باشیم، ضمن اینکه با تلاش بازیکنان و کادر فنی، کسب سه امتیاز از این بازی دور از دسترس نیست.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب 13 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و در حالی که پرسپولیس تهران با 20 امتیاز در مکان سوم است، دو تیم عصر جمعه دوازدهم مهرماه در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول