اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن استقلال خوزستان:

با برد مقابل صبای قم از بحران خارج می‌شویم

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از بازی مقابل صبا قم گفت: پیروزی در بازی مقابل صبای قم تیم استقلال خوزستان را از بحران خارج می‌کند.

با برد مقابل صبای قم از بحران خارج می‌شویم

ایمان مبعلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: صبا از تیم‌های خوب و پرتوان لیگ بوده اما با این وجود ما به 3 امتیاز بازی نیاز داشته و برای برد وارد میدان می‌شویم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در چند هفته اخیر نتایج لازم را نگرفتیم تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با دست پر از میدان خارج شویم.

مبعلی افزود: اگر چه اولین سال حضور خود در لیگ بر‌تر را تجربه می‌کنیم اما به دنبال آن هستیم که نتایج خوبی گرفته و جایگاهی درشان نام خوزستان دست و پا کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمام تیم‌های لیگ برای ما حریفی قدر هستند افزود: صبا تیم بسیار خوب و دونده بوده و سابقه زیادی در رقابت‌های لیگ بر‌تر دارد. همچنین این تیم از کادر فنی مقتدری برخوردار است.

هافبک آبی پوشان خوزستانی با اشاره به اینکه نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و برای پیروزی وارد میدان شد گفت: پیروزی در این بازی برای ما بسیار مهم بوده چرا که می‌توانیم از حالت بحران خارج شویم. امیدواریم با حمایت تماشاگران پیروز میدان شویم.

وی عنوان کرد: قطعا تیمی که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند پیروز میدان است و اگر بتوانیم از موقعیت‌های خود در بازی مقابل صبا به نحو خوبی استفاده کنیم تیم پیروز میدان هستیم.

مبعلی گفت: در حال حاضر بازیکنان تیم در شرایط خوب و آرمانی به سر می‌برند و از همه لحاظ آماده یک بازی جذاب و تماشاگرپسند هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس در اهواز دیدار بین تیم‌های استقلال خوزستان و صبا قم از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر روز جمعه پنجم مهرماه در زمین تختی اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72015/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول