اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

3 امتیاز دیدار با پرسپولیس حیاتی است/ در خانه باید ببریم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: سه امتیاز دیدار خانگی هفته دوازدهم با پرسپولیس تهران بسیار حیاتی است و حتما باید در خانه پیروز شویم.

3 امتیاز دیدار با پرسپولیس حیاتی است/ در خانه باید ببریم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: ما چاره‌ای نداریم جز اینکه هر آنچه در هفته‌های گذشته سپری شده و هر نتیجه‌ای که در دیدارهای قبلی رقم خورده را فراموش کنیم و با روحیه بالا و انگیزه زیادی به مصاف تیم پرسپولیس برویم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه به میانه‌های راه لیگ سیزدهم نزدیک می‌شویم تیم‌ها به طور کامل از یکدیگر شناخت پیدا کرده‌اند و بازی‌ها نیز هفته به هفته به حساسیت بیشتر می‌رسد و به همین خاطر هر هفته که می‌گذرد، بازی سخت‌تری در پیش داریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: پرسپولیس در هفته‌های گذشته بازی‌های خوبی انجام داده و امتیازات ارزشمند را جمع‌آوری کرده است به همین خاطر برابر این تیم با وجود اینکه در خانه و در حضور تماشاگران و طرفداران صبا بازی می‌کنیم اما کار سختی خواهیم داشت.

وی یادآور شد: نتایج بازی‌های این فصل آنچنان که باید و شاید مورد طبع ما نیست اما قطعا با بازی خوب و قابل قبولی که بازیکنان ما مقابل پرسپولیس انجام می‌دهند، خواهیم توانست از این هفته به بعد برابر حریفان قوی‌تر ظاهر شده و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

بختیاری‌زاده ابراز کرد: بازی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود و با اینکه کار آسانی مقابل این تیم نداریم اما با دقت لازم بازی کرده و به فکر کسب سه امتیاز هستیم، فاصله امتیازات ما با تیم‌های پایین جدول کم است و سعی خواهیم کرد از این هفته به بعد هرگز به راحتی به رقبا امتیاز ندهیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به دیدار قبلی تیمش در برابر استقلال صنعتی خوزستان تاکید کرد: در آن مسابقه تیم صبای قم خوب بازی کرد، ما حتی اگر دقت می‌کردیم و از فرصت‌های گلزنی بهره مفید می‌بردیم، می‌توانستیم در اهواز برنده باشیم اما حالا باید از آن بازی درس بگیریم و مقابل پرسپولیس تهران دقیق‌تر عمل کنیم و به خصوص در خط دفاعی هوشیارتر باشیم.

وی با بیان اینکه در دیدارهای اخیر مقابل حریفان بدشانسی نیز گریبان‌گیر تیم صبا شده و به دلیل از دست رفتن فرصت‌های متعدد گلزنی این تیم به پیروزی نرسیده است، تاکید کرد: ‌در تمام دیدارهای این فصل برابر رقبا بازی‌های بسیار خوبی انجام داده‌ایم اما قطعا در مسابقه حساس با تیم فوتبال پرسپولیس تهران حواسمان را بیشتر جمع کرده و تمرکز بیشتری خواهیم داشت.

تیم فوتبال صبای قم در هفته دوازدهم از نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت 18 و 15 دقیقه روز جمعه دوازدهم مهر ماه در دیداری داخل خانه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم پرسپولیس است.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول