اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان:

بازار روز کوثر پنج تا 14 روز دیگر به بهره‎برداری می‎رسد

مدیرعامل سازمان میادین وساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان گفت: بازار روز کوثر واقع در خیابان همدانیان ساماندهی شده است و تا دو هفته دیگر آماده بهره‎برداری است.

بازار روز کوثر پنج تا 14 روز دیگر به بهره‎برداری می‎رسد

سیدرضا حکیم‌فعال امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره ساماندهی مجدد بازار کوثر پنج، اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیار چشمگیر مردم از بازارهای روز کوثر در سطح شهر اصفهان، افزایش مساحت و ساماندهی دوباره این بازار ضرورت داشت و خدماتی که در این بازار به مردم ارائه می‌شد به سبب محدودیت مکانی کم بود.

وی ادامه داد: بازار کوثر پنج فاقد پارکینگ بود که همین مسئله مردم را به سختی می‌انداخت که اقدام به ساخت یک پارکینگ در این بازار کردیم و اکنون بازار روز کوثر پنج واقع در خیابان همدانیان حدود دوهزار و 500 متر مربع زیربنا دارد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان اضافه کرد: عملیات احداث بازار روز کوثر پنج به اتمام رسیده است و اکنون در حال تجهیز بازار هستیم و تا دو هفته دیگر این بازار به بهره‎برداری می‌رسد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

حکیم‌فعال تصریح کرد: بازارهای روز کوثر به منظور تأمین سبد کالاهای مورد نیاز خانوار در مناطق 14گانه شهرداری اصفهان احداث شده است، این در حالی است که اقلام مصرفی مورد نیاز شهروندان با 30 درصد تخفیف در این بازارها عرضه می‌شود.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول