اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌مندی از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس است

فرماندار نوشهر گفت: مسئولیت‌پذیری، وظیفه‌مندی و پیروی از رهبری از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس است.

مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌مندی از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی فرماندار شهرستان نوشهر امشب به دعوت دانشگاه آزاد واحد نوشهر در نشست سیاسی و بصیرتی اساتید این دانشگاه حضور یافت و به پرسش‌های مطرح شده پاسخ داد.

محمدعلی قمی اویلی با اشاره به ویژگی‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس کشف‌کننده شهدایی همچون باکری‌ها، برونسی‌ها و همت‌ها بود و معرف مذهب شیعه به جهان شد.

وی با بیان آنکه دفاع مقدس تبلور عینی و حقیقی تفکر اسلام ناب بود، خاطرنشان کرد: روحیه شهادت‌طلبی و ایثار در دوران دفاع مقدس از تعالیم علوی، سیره نبوی و فرهنگ عاشورا نشأت گرفته است.

فرماندار نوشهر، نقش امام و روحیه آرامش‌بخش‌شان را شاخصه دیگر دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: مردمی شدن و نقش بسیج مردمی در سال‌های جنگ باعث شد تا روحیه مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌مندی دینی در جامعه تزریق شود.

قمی‌اویلی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص ساخت درونی نظام، اذعان داشت: مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌مندی و پیروی از رهبری از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که امروز نقش موثر و محوری در ساخت درونی نظام دارد.

وی اضافه کرد: مهمترین نیاز مقطع کنونی جامعه حفظ روحیه جهادی که با تأسی از فضای دفاع مقدس به وجود آمده است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد نوشهر نیز در این نشست گفت: جنگ تحمیلی برای ملت ما یک سند تاریخی ارزنده است چرا که نهال انقلاب با خون شهیدان آبیاری شد.

علی کیالاشکی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شاهد از خودگذشتگی و ایثار همه اقشار مردم بودیم که می‌تواند به عنوان سرمشق و الگو زندگی قرار گیرد.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول