اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه:

برنامه‌های بسیار باکیفیتی در هفته دفاع مقدس اجراء شد

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: برنامه‌های بسیار باکیفیت و خوبی در هفته دفاع مقدس امسال در گناوه اجرا شد.

برنامه‌های بسیار باکیفیتی در هفته دفاع مقدس اجراء شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، علیرضا غریبی صبح امروز در اجتماع مردم گناوه در محل سالن خلیج‌فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار داشت: امسال به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، در طول هفته دفاع مقدس شهرستان برنامه‌های بسیار با کیفیت و خوبی اجرا شد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: امیدواریم که توانسته باشیم جرعه‌ای کوچک ازحق شهداء و خواسته آنان را در ارائه روش و منش آنان به نسل جاری اداء کرده باشیم.

سرهنگ غریبی از دست اندرکاران برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس و حضور پرشور و باشکوه مردم در کلیه برنامه‌ها که سبب تحسین دوستان و یأس دشمنان نظام و انقلاب گردید، تقدیر کرد.

سید منصور حسینی اسلامی از اعضای گروه تفحص شهدا نیز در این مراسم اظهار داشت: یاد شهداء سبب می‌شود که بدی‌ها از جامعه پاک گردد و جامعه صیقل داده شود.

حسینی ابراز داشت: اگر خواهان اجتماعی سالم هستیم و خواهان رشد در دنیا و سعادت در سرای باقی باشیم لازمه انجام این خواسته این است که باید از روش و منش و یاد شهداء به طور مکرر در زندگی خود بهره‌مند شویم.

این عضو گروه تفحص شهداء افزود: خالی نمودن سنگری که شهداء بنا کرده‌اند سبب می‌شود که حملات و سنگ‌اندازی‌های دشمنان و شیاطین روز به‌روز بیشتر شود.

وی ابراز داشت: آنچه دشمنان اسلام با نام الله اکبر در سوریه انجام می‌دهند و اقدام به آدم‌کشی و سلاخی و زنده زنده سوختن کودکان، مردان و زنان در سوریه می‌کنند، خوابی است که دشمنان سال‌ها پیش برای ما دیده بودند که با وجود بصیرت بالای رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بر آب شد.

وی از یادگاران و مسئولان خواست تا مانند پلی استوار مابین نسل جنگ و نسل کنونی، تلاش نمایند تا خاکریزها حفظ گردد و بر بصیرت نسل جوان افزون شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول