اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

8 سال دفاع مقدس از افتخارات ملت ایران است

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: هشت سال دفاع مقدس جزو برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزها و ارزش‌های میهن اسلامی است.

8 سال دفاع مقدس از افتخارات ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مزارعی امروز در آیینی که به مناسبت دفاع مقدس در شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان برگزار شد، با مروری بر تاریخ و حوادث انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس جزو برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزها و ارزش‌های میهن اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در بیانیه پس از پذیرش قطعنامه 598 سازمان ملل، اضافه کرد: جنگ همچنان ادامه دارد و به پایان نرسیده است و فقط نحوه آن عوض شده و استکبار جهانی با تحریم‌هایی که ملت ایران را نشانه گرفته با روش‌های مختلف به فکر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تأکید کرد: همه‌ مردم باید لحظه‌ای از شرایط حساس منطقه و افکار پلید دشمنان غافل نشوند و هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد اگر دلسوزانه در جهت پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کند، مانند جهاد در جبهه‌های جنگ است.

مزارعی یادآور شد: تنها دلیل پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی، ایمان قلبی به وعده‌های خداوند و عشق به امام خمینی (ره) بود و امنیت کنونی ما مدیون از جان گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران عزیز است.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید بذرافشان بندرعباس نیز در ادامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس عملکرد پایگاه مقاومت در جذب نیرو، تدوین برنامه‌های عملیاتی و آموزش همگانی کارکنان موفقیت آمیز دانست و اظهار امیدواری کرد بتوانیم با کوشش و تلاش بی‌وقفه، ذره‌ای از دین خود به شهدای گرانقدر و خانواده‌های عزیزشان ادا کنیم.

دبیر شورای فرهنگی آب منطقه‌ای هرمزگان نیز در ادامه این مراسم ‌گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند شهداست.

حجت‌الاسلام حسین علیجان‌پور با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ حماسه و ایثار به نسل‌های جدید و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ‌گفت: فرهنگ مقاومت در دین ما دارای ارزش بسیار بالایی است و بایستی در هفته دفاع مقدس این فرهنگ را به نسل جوان انتقال دهیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/2310/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول