اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد اردبیل:

12 هزار حامی ایتام اردبیل را تحت تکلف قرار دادند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از 12 هزار حامی با حمایت‌های خود ایتام تحت تکلف خود را مورد مهربانی، صمیمیت و هدایت قرار می‌دهند.

12 هزار حامی ایتام اردبیل را تحت تکلف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهمن دستاری عصر امروز در جلسه مربیان و معاونان پرورشی در اردوگاه شهید مطهری روستای باروق اردبیل اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها برای تأمین مایحتاج اولیه و هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود که هدف از آن فرهنگ‌سازی سنت حسنه انفاق و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان می‌باشد.

وی تصریح کرد: امسال نوزدهمین جشن ملی عاطفه‌ها با مشارکت و همکاری سازمان‌های آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی مقاومت بسیج و مساجد سراسر استان برگزار می‌شود.

دستاری با اشاره به اینکه کمیته‌ امداد اولین نهادی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس شد، خاطر نشان کرد: خدمات ارائه شده به خانواده‌های تحت حمایت در نهاد مقدس کمیته امداد با هدف حفظ عزت و کرامت انسانی خانواده‌ها ارائه می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حفظ عزت و کرامت انسانی در بین تمامی خانواده‌های تحت حمایت رعایت می‌شود، اضافه کرد: خانواده‌ها به جهت نیازهای معیشتی که دارند به کمیته‌ امداد مراجعه کرده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی با اعلام اینکه سه هزار و 416 یتیم تحت حمایت کمیته‌ امداد استان اردبیل قرار دارند، بیان کرد: قریب به 12 هزار حامی با حمایت‌های خود از ایتام تحت تکلف خود حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد استان یادآور شد: در سطح استان اردبیل نزدیک به 6 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت وجود دارد که نیازمند مساعدت و حمایت مردم شریف استان می‌باشند و امیدواریم شهروندان اردبیلی با شرکت حماسی خود در جشن عاطفه‌ها، مشکلات اساسی آنان را احصا کرده و در جهت رفع آلام آنان قدم‌های مؤثری بردارند.

دستاری با اشاره به اینکه کمیته‌ امداد محل ماندن نیست، محل توانمند شدن است ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای در این راستا هدف‌گذاری شده که در صدد هستیم با شناسایی استعدادهای اعضای خانواده‌ها و ارائه خدمات و تسهیلات مورد نیاز آنان را به مرز خودکفایی نزدیک کنیم.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ انفاق بایستی از سوی مربیان به دانش‌آموزان انتقال یابد تا این سنت حسنه در بین آنان نهادینه شود، گفت: مردم خیر استان در سال گذشته بیش از 410 میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها مساعدت کردند که بیش از 156 میلیون ریال از این مبلغ هدایای دانش‌آموزان مدارس به این جشن بزرگ بود.

انتهای پیام/62006/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول