اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام‌نور آستانه‌اشرفیه:

دانشگاه پیام‌نور آستانه‌اشرفیه از بسیاری امکانات محروم است

سرپرست دانشگاه پیام‌نور آستانه‌اشرفیه گفت: دانشگاه پیام‌نور آستانه‌اشرفیه از بسیاری امکانات مانند نبود سرویس غذاخوری مناسب و نمازخانه در شأن دانشجویان محروم است.

دانشگاه پیام‌نور آستانه‌اشرفیه از بسیاری امکانات محروم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، اصغر قدمزن‌جلالی ظهر امروز در جلسه دانشگاه پیام‌نور این شهرستان توسعه دانشگاه پیام‌نور را نیازمند توجه و حمایت مسئولان دانست.

وی، محوطه‌سازی و توسعه فاز دوم و سوم دانشگاه را از اولویت‌ها خواند و تصریح کرد: این امر می‌تواند مرکز  دانشگاهی پیام‌نور را در سطح منطقه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار کند.

این مسئول، با اشاره به تازه ساخت بودن مجموعه پیام‌نور آستانه‌اشرفیه افزود: دانشگاه پیام‌نور آستانه‌اشرفیه از بسیاری امکانات محروم است.

وی، نبود سرویس غذاخوری مناسب و نمازخانه در شأن دانشجویان را از جمله کمبودهای دانشگاه پیام‌نور برشمرد.

قدمزن‌جلالی، درباره دانشجویان ورودی این دانشگاه در سال جدید، گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد 363 نفر دانشجو جذب پیام‌نور آستانه‌اشرفیه شدند.

وی، این تعداد دانشجو را در رشته‌های الهیات با سه گرایش، حقوق، روانشناسی، کتابداری، علوم تربیتی، مهندسی رایانه «نرم‌افزار» و رشته جدیدالتاسیس حسابداری ذکر کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور آستانه‌اشرفیه، با بیان اینکه این دانشگاه حدود 2 هزار و 500 نفر دانشجو دارد، خاطرنشان کرد: حدود 110 نفر هیئت علمی، اساتید حق‌الزحمه‌ای و کادر اداری کار آموزشی و اداری در دانشگاه فعالیت می‌کنند.

وی برگزاری نشست‌های فرهنگی با موضوعات حجاب و عفاف با دانشجویان را از برنامه‌های این دانشگاه ذکر کرد و یادآور شد: برای کاهش هزینه‌های دانشگاهی امتحانات این دانشگاه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و دانشجویان پس از امتحان می‌توانند نمرات خود را از طریق سایت مربوط به آزمون مشاهده کنند.

این مسئول، برطرف شدن مشکل دانشجویان فارغ‌التحصیل را از دیگر برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور عنوان کرد و متذکر شد: تاکنون مشکلات حدود 800 نفر از دانشجویان فارغ‌التحصیل برطرف شده است.

وی، از برگزاری ویژه برنامه دانشجویان جدیدالورود در اردوگاه فرهنگی و تربیتی چابکسر خبر داد و یادآور شد: در این اردو علاوه بر مسایل آموزشی، درباره رویکردهای فرهنگی و مذهبی دانشگاه مطالبی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/84002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول