اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری گرگان:

ایستگاه مقصد تله‌کابین گرگان 3 هکتار است / به خاطر اشتباهم از مردم پوزش می‎طلبم

سرپرست شهرداری گرگان با بیان اینکه مساحت ایستگاه مقصد تله‌کابین گرگان که در ضلع شرقی بلوار نهارخوران قرار دارد سه هکتار است گفت: به خاطر اشتباهم در خصوص نرخ کرایه‎های تاکسی از مردم پوزش می‎طلبم.

ایستگاه مقصد تله‌کابین گرگان 3 هکتار است / به خاطر اشتباهم از مردم پوزش می‎طلبم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم کریمی پیش از ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: ساخت تله‌کابین گرگان در مرحله گودبرداری ایستگاه مبدأ است.

وی افزود: ایستگاه مبدأ این طرح در کنار مجتمع باباطاهر در بلوار نهارخوران قرار دارد که پیمانکار گودبرداری کار خود را آغاز کرده است.

کریمی بیان کرد: مجری اصلی این طرح یک شرکت دولتی با رتبه بالا است که وظیفه اجرای اصلی طرح را بر عهده دارد.

سرپرست شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: طول مسیر این تله‌کابین یک‌هزار و 400 متر و مساحت ایستگاه مقصد که در ضلع شرقی بلوار نهارخوران قرار دارد، سه هکتار است.

وی افزود: قرار است در این مساحت با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی استان گلستان امکانات مناسب برای این پروژه احداث شود.

کریمی تاکید کرد: بر اساس قرارداد این طرح باید سه سال آینده به بهره‎برداری برسد که امیدوارم در طول این سه سال مشکلی پیش نیاید که زمان آن به تاخیر بیافتد.

به خاطر اشتباهم از مردم پوزش می‎طلبم / نارضایتی رانندگان تاکسی از عدم افزایش کرایه و درگیری مردم با آنها

سرپرست شهرداری گرگان که در روزهای گذشته در گفت‎و‎گو با خبرنگاران و همچنین در مصاحبه‎های رادیویی به اشتباه اعلام کرده بود که افزایش نرخ کرایه‎های تاکسی تصویب و ابلاغ شده است، گفت: به خاطر این اشتباه از مردم پوزش می‎طلبم.

کریمی تصریح کرد: ظاهراً در روزهای پایانی مهلت قانونی اظهار نظر فرمانداری گرگان برای بررسی افزایش نرخ کرایه‎های تاکسی، این موضوع مورد اعتراض فرمانداری گرگان قرار گرفته و تصویب نشده است.

وی اضافه کرد: البته فرمانداری گرگان نظر دارد تا افزایش نرخ کرایه‎های تاکسی تا تغییر و تحول کامل در دولت به تاخیر بیافتد.

کریمی در پایان ابراز داشت: البته باید به این موضوع نیز توجه کنیم که بخش بسیاری از تورم نیز در زندگی رانندگان تاکسی هم ورود پیدا کرده است و امیدواریم مشکل این قشر از جامعه نیز هرچه زودتر حل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، البته پس از اعلام عدم تصویب افزایش نرخ کرایه‎های تاکسی بسیاری از رانندگان تاکسی و مسافربرهای شخصی که در سطح شهرستان گرگان اقدام به جابجایی مسافر می‎کنند به طور خودجوش و به نوعی خودسرانه اقدام به افزایش نرخ‎های خود کرده‎اند.

این افزایش نرخ در برخی از مسیرها حتی بیش از 30 درصد نیز بوده است که در بسیاری از مواقع موجب گلایه‎مندی مسافران و حتی درگیری لفظی و فیزیکی شده است.

انتهای پیام/83004/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول